o0 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg er elektriker. Hva kan jeg gjøre i militæret som er relevant til det jeg driver med til dagen? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Tenker du førstegangstjeneste? Har du fagbrev? I så fall vil det vel være lurest å gjøre noe annet? Mye å lære her i verden vettu Ellers kan jeg røpe at militæret er veldig keen på å få meg inn som skipselektriker i førstegangstjenesten. Får se hvor aktuelt det hele blir Lenke til kommentar
o0 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Førstegangstjeneste ja. Har fagbrev. Skipselektriker er ikke dumt. Lenke til kommentar
_Larsern_ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Skal inn 12jan sjø, har ogsp fagbrev som elektriker, medtanke på jobb ute på sjøen etter førsteganagstjenesten. Tror jeg ikke skipselektriker er dumt Lenke til kommentar
jur_gus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Er det så mange andre steder og tjenestegjøre, hvis du vil ha yrkesrelatert tjenste? Jeg er også elektriker, men jeg kjører buss i Garden.. Fint og drive med no annet egentlig! Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Du må for guds skyld ikke si at du har et fagbrev. Da overkjører de ønskene dine og putter deg akkurat der du "trengs". Det skjedde meg meg, og jeg fikk en tjeneste jeg aller helst vil glemme. Og ja, jeg var veldig positiv til marinen i starten. Hvis jeg hadde vært på sesjon igjen, ville jeg byttet ut "kjempemotivert" med selvmordstanker. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 dimmet i går, men takk for svar Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hehe, det var da raskt Hvor var du? Og hvorfor dimmet du? Lenke til kommentar
kalisto Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Du må for guds skyld ikke si at du har et fagbrev. Da overkjører de ønskene dine og putter deg akkurat der du "trengs". Det skjedde meg meg, og jeg fikk en tjeneste jeg aller helst vil glemme. Og ja, jeg var veldig positiv til marinen i starten. Hvis jeg hadde vært på sesjon igjen, ville jeg byttet ut "kjempemotivert" med selvmordstanker. Nååh? Søkte meg nettopp inn for jeg trodde det ville bli et fint år. Har en kompis med veldig gode erfaringer fra tjeneste som skipselektrikerassistent på kystvakta. 4 uker på og 3 uker hjemme med fri var ordningen. Har også fagbrev gr.L og de var faktisk veldig interessert i å få meg inn De valgte ut i starten av januar hvem som skulle bli innkalt og jeg ringte her om dagen. De skulle ordne meg inn med en gang de hørte jeg hadde fagbrevet Før jeg sa de hadde fagbrevet så var sjangsene "bob bob" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå