Hagr Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei! Har et ganske stort problem med min HTPC. En gang ca. hvert 2. eller hvert 3. minutt henger den seg og reagerer ikke på noe før etter omlag 20 sekunder. All lyd stopper i nevnte tid og film stopper. Pcen får allikevel med seg kommandoene som blir gitt i løpet av "frystiden" som f. eks. trykk på tastaturet ol, for skriften kommer opp når pcen reagerer igjen. Dette er meget irriterende og umuliggjør filmtitting og musikklytting totalt. Er det noen som kan hjelpe meg? Harald Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ustabilt OS??? Du kan jo også prøve å ta i ut RAM, skjermkort og koble ut HDD fra hovedkortet...og så sette det inn igjen... Kan hende det er noe galt med hovedkortet også... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Sjekka at harddisk ikke slår seg av veldig fort? Dvs. at i strømalternativer ikke er satt til å slå seg av på 1 eller 2 min? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Flytt rundt på evt. PCI/PCI-E kort. Koble fra alt annent enn Tastatur, mus og skjerm. høres ut som IRQ-krangel. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Var nok rammen min som køddet det til for meg. Pcen funker inntil videre med kun 1 brikke. Har kontaktet komplett.no. Får satse på at de har lyst til å gi meg et nytt sett Takk for hjelpen! Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå