Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny bil til rundt 750 000

mjo101

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel.. jeg venter med å gratulere til jeg får se bilen...

Får ta noen nye bilder med et annet kamera, for funker ikke å legge ut de jeg allerede har tatt!

Bruk denne: http://imageshack.us/ - her kan du laste opp store bilder og resize etter eget ønske.. ;)

Takk takk, bilen står nå oppe på jægar med et kjedelig problem , panseret går ikke opp ! jægar mener de må skjære opp hele driten for å så skifte panser, må da ut med rundt 35 000 kr,, må nå finnes en enklere måte å gjøre dette på ? har noen noe tips til å få opp et panser som har gått i vrange?

Lenke til kommentar
Vel.. jeg venter med å gratulere til jeg får se bilen...

Får ta noen nye bilder med et annet kamera, for funker ikke å legge ut de jeg allerede har tatt!

Bruk denne: http://imageshack.us/ - her kan du laste opp store bilder og resize etter eget ønske.. ;)

Takk takk, bilen står nå oppe på jægar med et kjedelig problem , panseret går ikke opp ! jægar mener de må skjære opp hele driten for å så skifte panser, må da ut med rundt 35 000 kr,, må nå finnes en enklere måte å gjøre dette på ? har noen noe tips til å få opp et panser som har gått i vrange?

lol

Lenke til kommentar

Selv om BMWs garanti ikke gjelder lenger syns jeg dere bør reklamere på dette. Man kan bør da kunne forvente at pansermekanismen skal vare vesentlig lenger enn to år, og at dere dermed har fem års reklamasjonsrett på fastlåst panser.

Det hørtes for øvrig fryktelig brutalt ut å skjære opp panseret på en BMW 630ci. Håper virkelig du får tatt bilde av det i hvert fall.

Endret av Magnum p.i.
Lenke til kommentar
Høres ut som en litt jalla deal...

Håper den finanskrise-rammede selgeren i det minste fylte opp spylevæsketanken før overtakelse.

Jalla deal ja... Jeg synes denne tråden bare er SVADA.

1.

Quote: Gamlingen kjøpte den av en som trengte cash fort og grunnet finanskrisen så måtte ut med 790 000 . da har den gått 36 500 km. han tok også 7 serien i innbytte så ble en god deal utav det.

Når en trenger penger så tar en vel ikke en dyr bil i innbytte? Uansett, merkelig hvor glatt kjøpet gikk der at dere ble enige.

2.Legger ut bilder av bilen han fikk av selger (merk. ifjor... altså de fikk forespørsel om å kjøpe bilen til en som trenge penger ifjor, uten at de engang hadde tenkt på 6-serien da) som vises til at den ligger på finn.no med en helt annen motor osv.

3. Klarer ikke å legge ut bilder som enhver ape klarer.

4. Drar ut tiden ved å finne på et flott og litt spesielt problem...

MEN, dette er hva JEG mener. Jeg vil gjerne gratulere dere og ta tilbake alle påstandene mine om det vises til at du ikke kødder, men det er jævlig surt å bruke tiden min og andres for noe som bare er tull.

:)

Endret av DSG
Lenke til kommentar

Nå må dere ikke stresse opp gutten, da.

Han er jo bare 16 år, og skryter på seg at foreldrene har en svær Princess, og nå kjøper en dyr BMW ( som ikke finnes? )

Tjener penger på kjøp og salg av båter gjør han også.

Driftig kar denne unge herremannen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...