LianLidude Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Gratulerer så mye, denne 6-serien er himmelsk rå, man kan ikke gå vekk fra BMW når man først har hatt en, det blir jo å nedgradere Den har rekkesekser btw, ingen v6. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Vel.. jeg venter med å gratulere til jeg får se bilen... Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Vel.. jeg venter med å gratulere til jeg får se bilen... Får ta noen nye bilder med et annet kamera, for funker ikke å legge ut de jeg allerede har tatt! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Vel.. jeg venter med å gratulere til jeg får se bilen... Får ta noen nye bilder med et annet kamera, for funker ikke å legge ut de jeg allerede har tatt! Du redigerer bare størrelsen i Paint... noe mer trøbbel enn filstørrelse tviler jeg på. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Må nok bare endre filformatet til .jpg Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har du funnet noen brukbare bilder som ligner på den dere har "kjøpt" på nettet nå? Eller venter du til dere skal innom BMW så du kan knipse bilder der? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Vel.. jeg venter med å gratulere til jeg får se bilen... Får ta noen nye bilder med et annet kamera, for funker ikke å legge ut de jeg allerede har tatt! Bruk denne: http://imageshack.us/ - her kan du laste opp store bilder og resize etter eget ønske.. Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Vel.. jeg venter med å gratulere til jeg får se bilen... Får ta noen nye bilder med et annet kamera, for funker ikke å legge ut de jeg allerede har tatt! Bruk denne: http://imageshack.us/ - her kan du laste opp store bilder og resize etter eget ønske.. Takk takk, bilen står nå oppe på jægar med et kjedelig problem , panseret går ikke opp ! jægar mener de må skjære opp hele driten for å så skifte panser, må da ut med rundt 35 000 kr,, må nå finnes en enklere måte å gjøre dette på ? har noen noe tips til å få opp et panser som har gått i vrange? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Vel.. jeg venter med å gratulere til jeg får se bilen... Får ta noen nye bilder med et annet kamera, for funker ikke å legge ut de jeg allerede har tatt! Bruk denne: http://imageshack.us/ - her kan du laste opp store bilder og resize etter eget ønske.. Takk takk, bilen står nå oppe på jægar med et kjedelig problem , panseret går ikke opp ! jægar mener de må skjære opp hele driten for å så skifte panser, må da ut med rundt 35 000 kr,, må nå finnes en enklere måte å gjøre dette på ? har noen noe tips til å få opp et panser som har gått i vrange? lol Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Selv om BMWs garanti ikke gjelder lenger syns jeg dere bør reklamere på dette. Man kan bør da kunne forvente at pansermekanismen skal vare vesentlig lenger enn to år, og at dere dermed har fem års reklamasjonsrett på fastlåst panser. Det hørtes for øvrig fryktelig brutalt ut å skjære opp panseret på en BMW 630ci. Håper virkelig du får tatt bilde av det i hvert fall. Endret 29. januar 2009 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Gratulerer med flott bimmer, synd at panseret ikke går opp da! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Høres ut som en litt jalla deal... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Høres ut som en litt jalla deal... Håper den finanskrise-rammede selgeren i det minste fylte opp spylevæsketanken før overtakelse. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Høres ut som en litt jalla deal... Håper den finanskrise-rammede selgeren i det minste fylte opp spylevæsketanken før overtakelse. Jalla deal ja... Jeg synes denne tråden bare er SVADA. 1. Quote: Gamlingen kjøpte den av en som trengte cash fort og grunnet finanskrisen så måtte ut med 790 000 . da har den gått 36 500 km. han tok også 7 serien i innbytte så ble en god deal utav det. Når en trenger penger så tar en vel ikke en dyr bil i innbytte? Uansett, merkelig hvor glatt kjøpet gikk der at dere ble enige. 2.Legger ut bilder av bilen han fikk av selger (merk. ifjor... altså de fikk forespørsel om å kjøpe bilen til en som trenge penger ifjor, uten at de engang hadde tenkt på 6-serien da) som vises til at den ligger på finn.no med en helt annen motor osv. 3. Klarer ikke å legge ut bilder som enhver ape klarer. 4. Drar ut tiden ved å finne på et flott og litt spesielt problem... MEN, dette er hva JEG mener. Jeg vil gjerne gratulere dere og ta tilbake alle påstandene mine om det vises til at du ikke kødder, men det er jævlig surt å bruke tiden min og andres for noe som bare er tull. Endret 29. januar 2009 av DSG Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Panseret rusta fast eller? hehe... Og å "skjære" opp panseret høres jo helt drøyt ut. Går da vel an å komme til på en annen måte? Lukter piss av denne historien. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 DSG: Hvorfor bryr du deg? Samme faen for deg om han bare dikter opp hele greia, han som er dum evt. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) DSG: Hvorfor bryr du deg? Samme faen for deg om han bare dikter opp hele greia, han som er dum evt. Åh, er du hans forsvarer? Jeg har lov til å ytre det jeg mener. Er du ikke enig, så skal du få lov til å ikke være enig. Endret 30. januar 2009 av DSG Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Der tok du meg på fersk gjerning. () Lenke til kommentar
rublings Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Uskyldig til det motsatte er bevist. Evt om moderator bestemmer seg for at det bare er tull Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Nå må dere ikke stresse opp gutten, da. Han er jo bare 16 år, og skryter på seg at foreldrene har en svær Princess, og nå kjøper en dyr BMW ( som ikke finnes? ) Tjener penger på kjøp og salg av båter gjør han også. Driftig kar denne unge herremannen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg