mjo101 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Legger ut et bilde vi fikk av han av bilen ifjor. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Du sa dere hadde kjøpt en 630. Det der er en 645CI SMG. Kilometerstanden er heller ikke riktig. Endret 15. januar 2009 av DSG Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Hvordan kan du, med et profilbilde, se hva slags motor og girkasse en bil har? EDIT: Aha. Endret 15. januar 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hvordan kan du, med et profilbilde, se hva slags motor og girkasse en bil har? EDIT: Aha. Finn.no er kjekk å ha Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Hvordan kan du, med et profilbilde, se hva slags motor og girkasse en bil har? EDIT: Aha. Finn.no er kjekk å ha Vet det er en 645 smg, men bilen er klin lik farge og felger på. Så det selv når du sa det, tok bare bildet jeg fikk tilsendt Er en bilfrelst galning som har hatt den, han har hevet på samme felger og noe annen styling. Trodde selv det var den bilen på bilde helt til jeg så at det var en på finn, men hentet bilen i dag og vil si det var kliss lik. skal se om jeg får tatt noen bilder i lyset i morgen og legge ut her Endret 15. januar 2009 av mjo101 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Passer vel ikke helt inn i noen av kriteriene, men hadde jeg hatt de pengene og skulle ha ny bil hadde jeg gått for Tesla Roadster med egent design Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Passer vel ikke helt inn i noen av kriteriene, men hadde jeg hatt de pengene og skulle ha ny bil hadde jeg gått for Tesla Roadster med egent design Ingen elbiler, uansett hvor hardt man prøver, er brukbare som hverdagsbiler. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hvordan kan du, med et profilbilde, se hva slags motor og girkasse en bil har? EDIT: Aha. Finn.no er kjekk å ha Vet det er en 645 smg, men bilen er klin lik farge og felger på. Så det selv når du sa det, tok bare bildet jeg fikk tilsendt Er en bilfrelst galning som har hatt den, han har hevet på samme felger og noe annen styling. Trodde selv det var den bilen på bilde helt til jeg så at det var en på finn, men hentet bilen i dag og vil si det var kliss lik. skal se om jeg får tatt noen bilder i lyset i morgen og legge ut her Jaha... er det ikke rart at selger sender deg bilde av en annen bil da? Får håpe du legger opp riktige bilder da. Ikke så gøy å bruke tid på noe som er svada. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg syntes ikke at det er rart, med tanke på at bilene var prikk like. Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Hvordan kan du, med et profilbilde, se hva slags motor og girkasse en bil har? EDIT: Aha. Finn.no er kjekk å ha Vet det er en 645 smg, men bilen er klin lik farge og felger på. Så det selv når du sa det, tok bare bildet jeg fikk tilsendt Er en bilfrelst galning som har hatt den, han har hevet på samme felger og noe annen styling. Trodde selv det var den bilen på bilde helt til jeg så at det var en på finn, men hentet bilen i dag og vil si det var kliss lik. skal se om jeg får tatt noen bilder i lyset i morgen og legge ut her Jaha... er det ikke rart at selger sender deg bilde av en annen bil da? Gamlingen var jo å så på bilen, og ba han sende meg noen bilder. men skal se om jeg får tatt i morgen av bilen og legge de ut .. Får håpe du legger opp riktige bilder da. Ikke så gøy å bruke tid på noe som er svada. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Passer vel ikke helt inn i noen av kriteriene, men hadde jeg hatt de pengene og skulle ha ny bil hadde jeg gått for Tesla Roadster med egent design Ingen elbiler, uansett hvor hardt man prøver, er brukbare som hverdagsbiler. Beklager OT, men hvorfor ikke det ? Lader den om natta, har en rekkevidde på 355km, mer enn nok for en vanlig person Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Er ikke 355km rekkevidde om man kjører "entusiastisk". Lenke til kommentar
frankS2 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde der har du alt du trenger Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Geländewagen er til for å brukes der det ikke finnes veier - og den er ikke god på noe annet heller... Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Geländewagen er til for å brukes der det ikke finnes veier - og den er ikke god på noe annet heller... Har en bil til det . Har en landrover deffender 90 2004. Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Hei. bilder er tatt, men får ikke til å legge ut. står bare at det ikke er godkjent med det bilde du legger ut osv.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Åpne ett og ett i paint og reduser størrelsen med 50%. Sikkert over 2MB. Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Får gratulere med ny bimmer, den var jo rå med de felgene som satt på. Bilen er jo den perfekte crusern, men byr også på inspirert kjøring PS:Få opp bilder snarest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg