toorbjoornjoorde Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 hvem pc skal jeg ta av acer aspire 5920g eller acer aspire 5930g skal spille css og guild wars?? Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Dobbelpost? 5930G Hvorfor? Sterker prossesor og skjermkort... Har selv god erfaring av begge, men 5930G yter best Lenke til kommentar
toorbjoornjoorde Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 okeyyyyyyy!!!!!! Lenke til kommentar
Goliat93 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ingen av dem men HP Pavillion DV5-1095eo Eller om du ikke bryr deg om vekt og vil spare 700-1000 kr og få større skjerm HP Pavillion DV7-1080eo Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 DET HETER HVILKEN PC SKAL JEG TA! ikke hvem, nå må dere skjerpe dere , dere som er fra øst norge. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 ro ned din wannabe satan disse gutta hakke peiling, slapp av phinex har sagt det før,, han er drit god i CS og kommer til og owne deg.. nørd torbjørn er rå Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 haha? hva søren har det for noe å si om du er god i cs? Det er synd på folk som er gode i cs, bruker så mye tid på ett så latterlig dårlig spill. Jeg har vært der selv ja, men jeg er så glad for at jeg er over den perioden og skjønte hvor utrolig mye bedre alle andre spill var enn dette. hvem er disse gutta som hakke peiling? Hvis ikke "torbjørn" gjør noe med tråden snart får han aldri svar. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Da stenger vi denne tråden. Tråden har sklidd helt ut av emnet og trådstarter har laget flere emner. Personangrep tolereres forøvrig ikke! Reaksjoner på moderering taes på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg