henkeZ Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Nikon D200 - 70-200/2.8. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Au! Det der så ikke godt ut. Godt fanget. Fint og skarp fotballspiller og uskarpt resten. Dette liker jeg. Hva mener avis-folket? Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Nok et fint sportsbilde, så jeg kan si meg enig med Tom igjen. Så og si alt stemmer, inkludert det at han er på vei ut av bildet. Historien blir enda mer tydelig av det. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Spilleren ser innbitt ut og uaffektert av skaden på samme tid. Med den selektive fokusen blir det nesten mer et stemningsbilde enn et sportsbilde (uten at det er noe som helst negativt i det). Edit: Trykkfeil. Endret 4. januar 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Dette var fett! Bildet fungerer mer som bare et sportsbilde, ja. Ikke noe å utsette. Skarpheten var god, fargene behagelige og komposisjonen... frapperende Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Takk for kommentarer! Det var Hødd-AaFK i cupen, altså et lokaloppgjør. Mye hat mellom de to, og da blir det ofte litt blod. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Kan jeg spørre om du har gjort noe med bakgrunnen i Photoshop? Syns den ser litt unaturlig blurret ut? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg likte det! Kunne skild rett inn i dagbladet sin sportside. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 digga det, ikke no å si på det, liker det faktisk mer og mer! haha Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Kan jeg spørre om du har gjort noe med bakgrunnen i Photoshop? Syns den ser litt unaturlig blurret ut? Jeg kan ikke svare for Djupviken, men jeg tipper at det er sånn det faktisk ser ut på ca. 200mm og F/2,8. Man får motivet helt for seg selv, og bl.a. tribunen veldig ute av fokus i bakgrunnen. Jobbkamerautstyr, Djupviken, siden du har Canon selv, men dette er tatt med Nikon? Bra bilde forresten, ja. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Takk for kommentarer! Kan jeg spørre om du har gjort noe med bakgrunnen i Photoshop? Syns den ser litt unaturlig blurret ut? Nei, har faktisk ikke gjort det, men er enig at den ser litt unaturlig ut. Kan jeg spørre om du har gjort noe med bakgrunnen i Photoshop? Syns den ser litt unaturlig blurret ut? Jeg kan ikke svare for Djupviken, men jeg tipper at det er sånn det faktisk ser ut på ca. 200mm og F/2,8. Man får motivet helt for seg selv, og bl.a. tribunen veldig ute av fokus i bakgrunnen. Jobbkamerautstyr, Djupviken, siden du har Canon selv, men dette er tatt med Nikon? Bra bilde forresten, ja. Takk. Dette bildet ble tatt i sommer, og da hadde jeg Nikon Men jobben har Nikon, ja. ## dobbelpost slått sammen av ilpostino ## Endret 20. januar 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Kan jeg spørre om du har gjort noe med bakgrunnen i Photoshop? Syns den ser litt unaturlig blurret ut? Jeg kan ikke svare for Djupviken, men jeg tipper at det er sånn det faktisk ser ut på ca. 200mm og F/2,8. Man får motivet helt for seg selv, og bl.a. tribunen veldig ute av fokus i bakgrunnen. Jobbkamerautstyr, Djupviken, siden du har Canon selv, men dette er tatt med Nikon? Bra bilde forresten, ja. Takk. Dette bildet ble tatt i sommer, og da hadde jeg Nikon Men jobben har Nikon, ja. Det var nikon, ja... Da er det ikke rart blurren ser "unaturlig" ut Veldig bra bildet. Dette mestrer du helt klart (noe det aldri var noe tvil om ) Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Kan jeg spørre om du har gjort noe med bakgrunnen i Photoshop? Syns den ser litt unaturlig blurret ut? Jeg kan ikke svare for Djupviken, men jeg tipper at det er sånn det faktisk ser ut på ca. 200mm og F/2,8. Man får motivet helt for seg selv, og bl.a. tribunen veldig ute av fokus i bakgrunnen. Jobbkamerautstyr, Djupviken, siden du har Canon selv, men dette er tatt med Nikon? Bra bilde forresten, ja. Takk. Dette bildet ble tatt i sommer, og da hadde jeg Nikon Men jobben har Nikon, ja. Det var nikon, ja... Da er det ikke rart blurren ser "unaturlig" ut Veldig bra bildet. Dette mestrer du helt klart (noe det aldri var noe tvil om ) Takk Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Heisann! Bildet er veldig bra, han som blør er veldig skarp noe som er bra. Synest du har gjort bakgrunnen ute av fokus på en god måte! Godt fanget og utført! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå