ksigurdsli Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei Jeg kjøpte en ny mobil med binding i en Expert butikk igår. Sim-kortet er ikke registrert og mobilen har ikke vært i bruk. Kan jeg levere denne tilbake imorgen og evnt få kjøpe en annen mobil eller har jeg ikke mulighet til dette? Takker for svar. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg TROR du kan kjøre det, iom at den ikke er registrert til deg ennå. Lenke til kommentar
kingleh Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du har i utgangspunktet ikke angrefrist ved kjøp over disk. Men det går jo ann og prøve seg... men de har ikke krav på og godta det. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) I og med at mobilen er kjøpt med binding til et abonement så tviler jeg sterkt på at dem kommer til å la deg bytte. Er en del ekstra "papirarbeid" som er ganske tidkrevende for å kansellere salget.Tror ikke de kanselerer uten at du møter en selger som er i usedvanlig godt humør, eller at expert tjener mye ekstra på at du bytter til en annen telefon/abonement. Endret 4. januar 2009 av Loko Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Mobil operatører operer med en 14 dagers angrefrist på selve abonnementet såvidt jeg vet om Lenke til kommentar
Loko Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Mobil operatører operer med en 14 dagers angrefrist på selve abonnementet såvidt jeg vet om Kun ved kjøp over internett! Ved kjøp over disk er det ingen angrerett what-so-ever. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Men ja, dette blir litt opp til dem. Men det er bare og spørre, mange butikker har veldig forskjellige rutiner på dette her tror jeg. Ikke så mange gir penger tilbake, og siden det er snakk om en telefon med bindingstid, så spørs det om de vil kansellere bindingen din. Men skal du bytte med en annen telefon burde det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hadde du spurt meg og vært hyggelig ville jeg tatt den tilbake, men det er helt opp til selgeren du treffer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå