Cpt Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kan noen hjelpe meg å finne den siste driveren til skjermkortet mitt? Har Geforce 8400GS. Pc-en jeg har er Acer Aspire 5720ZG. Har Windows Vista installert med SP1. Har searcha nettet, nvida sine sider og Acer sine, men finner ikke ut hvilken driver jeg trenger. Kunne noen hjulpet meg? Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 prøv denne for bærbare.(siden det er det du har) eneste som var hos nvidia Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Kan noen hjelpe meg å finne den siste driveren til skjermkortet mitt? Har Geforce 8400GS. Pc-en jeg har er Acer Aspire 5720ZG. Har Windows Vista installert med SP1. Har searcha nettet, nvida sine sider og Acer sine, men finner ikke ut hvilken driver jeg trenger. Kunne noen hjulpet meg? Nvidia sine driver støtter ikke alle kort hvis jeg ikke tar feil, men prøv her du, disse gutta modder alle nye driverne til Nvidia slik at de kan brukes på hvilket som helst Geforce kort og de virker. Har brukt dem selv. http://www.laptopvideo2go.com/ Endret 4. januar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Husk å laste ned <Modded INF> og erstatt den med den i driveren. Ekstrakter driverfilen først og erstatt så Modded INF. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Takker for all hjelp, skal prøve dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå