Pizzaen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei Tenker og kanskje kjøpe meg en ny stasjonær pc til ca 8000kr. Den skal brukes til og se litt HD filmer, spilling og andre generelle ting. Den skal mest sansynlig overklokkes viss jeg gidder. Har tenkt og oppgradere etterhvert som jeg får penger til det. Har sånn ca. null peiling på hardware bare så det er sakt. Tenkte at broren min skal bygge den. Broren min har satt opp et oppsett, men det koster nesten 10 000kr. og budsjettet mitt er egentlig 8000kr. Asus VW222U er det eneste jeg vill ha med fra det gamle oppsettet, ellers kan dere bytte ut alt. Så, kan dere gjøre dette oppsettet 2000kr billigere?? Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hva med litt svakere CPU, 400-550W Psu og et billigere kabinett.. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Hva med litt svakere CPU, 400-550W Psu og et billigere kabinett.. Har ikke peiling på hardware som sagt, så viss du kan komme med forslag til eksakte deler så hadde jeg blitt glad Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hmm... Prøvde å få det ned, men ble crappy ytelse i mine øyne desverre. Lenke til kommentar
sunh Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Billigere tårn inkl. PSU: Antec Sonata III Noe enklere hovedkort: Asus P5Q Ellers ser det kanskje ut til at det er leveringsproblemer på E7200. Nærmeste alternativ er så vidt jeg vet E7300 til drøye tusenlappen, eller E5200 til omtrent samme pris. Det hevdes at spillytelsen på disse to er ganske lik. Kanskje klokkeegenskapene avgjør. Vet ihvertfall de kjører på ulik FSB. Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Bytt ut HK og RAM til disse: P5K/EPU Cheap shit RAM Samt at du gjør som sunh foreslår og går for et Antec Sonata III. Da har du barbert av 2000 kroner til på det 8200-kr oppsettet du har. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Da får jeg dette oppsettet, er dette et bra oppsett?? Noe som kan gjøres bedre til samme prisen? Passer alle delene sammen? Greier den crysis på low?? Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Den burde klare crysis på medium/high. Spørs litt på oppløsninga. En venn av meg kjører crysis på high med hd 4850 og 22" skjerm. Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvor ble det av rammen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå