znace Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) tokk et par bilder samtidig som jeg tokk "vindusposten" og har studert de litt og redigert litt. hva syntes dere om dette da? dette er da andre nabohuset mitt. tatt i fra same sted v1 v2 v3 Endret 4. januar 2009 av znace Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Også fine bilder, og jeg er litt mer usikker på hvilken som er best. Kanskje sepia gir bildet et mer tidsriktig utseende i forhold til bygningen? Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Pirke litt, men er det "haunted house" du har prøvd å skrive? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Pirke litt, men er det "haunted house" du har prøvd å skrive? Det er vel en viss mulighet for det ... Bortsett fra det, så er jeg nok enig med PM at sepia passer her. Tom Lenke til kommentar
znace Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) og da siden folk trudde at spesia vile vert fint prøvde litt og testa litt og kommer her med en ny versjon v4 Endret 4. januar 2009 av znace Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Nå ble looken for gammel. Lenke til kommentar
znace Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) vell huse er i fra 1890-1900 et sted. er svert gamelt og i god stand Endret 5. januar 2009 av znace Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Det bildet der er mer 1860. De hadde rimelig god kvalitet på slutten av 1800-tallet. Jeg har sett en mengde fantastiske prints, blant dem mange fra det norske bondelandet. Så den som tok slike bilder som dette i 1890 hadde nok dårlig utstyr, selv i forhold til sin tid. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Sepiaversjonen passer meget godt ja!! Pent bilde, og forsterket uttrykk med den effekten. Likte ikke siste versjon, men har generelt ikke sansen for den typen redigering. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) 1905-1910. Edit: Når jeg først er i gang, kan jeg komme med et par bilder til av Produkin Gorskii, som også tok det første bildet. 1907 1911 er rosinen i pølsen, og det er høyoppløst Opp på veggen! Til slutt et bilde som også tar pusten fra mange mtp alder. 1877 Fotograf Louis Dukos du Hauron Endret 5. januar 2009 av PMnormal Lenke til kommentar
znace Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 det her var fine bilder jah:) likte den siste der veldig godt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Jeg la dem inn for å på en måte skape et perspektiv på det med alder. I og med at disse bildene er tatt mellom 1877 og 1911 så skaper det et bilde av hvordan et bilde så ut på slutten av 1800-tallet. Det er ekstreme eksempler, men de gir en pekepinn. Endret 5. januar 2009 av PMnormal Lenke til kommentar
Carny Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Den siste versjonen passet mye bedre til tittelen, men jeg tror nok PMnormal har rett i at det ser litt for gammelt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå