burado88 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hej! Mit navn er Vlad, og jeg kan virkelig godt lære sprog. Min modersmål er rumænsk (jeg kommer fra Moldavien) og russisk (kan man sige). Jeg kan også tale godt engelsk og tysk. Dertil har jeg lært 3 åre japansk og 3,5 åre kinesisk. Lige nu er jeg i Danmark og lære jeg dansk. PS: Unskyld, jeg kan ikke skrive norsk :-S. Men jeg vil vide mere om norsk og svensk! Så, hvis du vil lave en language exchange med mig, mit skype: burado88 Eller du kan skrive en meddelse! PSS: Sorry for the mistakes;) Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 http://www.google.no/language_tools?hl=no Eksemplarisk oversetter. Så siden du kan Dansk, skal det ikke være noe problem for deg å vite hvordan man uttaler ordrene på Norsk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har du tenkt å lære deg både norsk, svensk og dansk? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kan bli mye surr, siden språkene er såpass like. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 tråden stenges da trådstarter ikke har endret topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg