bosannes Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Noen som har peiling på hva som er feil? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 <ironi> Vel, med den overfloden av informasjon du ga oss/meg så har vi/jeg problemet i min hule hånd... </ironi> Alt jeg kan si er; Reinstaller UT Reinstaller drivere Reinstaller Windows og UT Mer informasjon (!) så kan kanskje noen annen si noe mer presist... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
zup Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Kan du skrive ned noen specs på systemet ditt? Har litt slike problem av og til selv, men tror det kan være Cat 3.2 driverne og Open_GL proglemet. (Les mer på www.rage3d.com ) --------- WinXP SP1 Epox 8RDA+ 2x256 Twinmos Xp2000+ Palamino Sapphire Radeon 9700np Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 <ironi>Vel, med den overfloden av informasjon du ga oss/meg så har vi/jeg problemet i min hule hånd... </ironi> Vell, det ser ut som om dette problemet dukker opp når han prøver å starte spillet. Selv så aner jeg ikke hva som er feil, beklager. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 <ironi>Vel, med den overfloden av informasjon du ga oss/meg så har vi/jeg problemet i min hule hånd... </ironi> Vell, det ser ut som om dette problemet dukker opp når han prøver å starte spillet. Selv så aner jeg ikke hva som er feil, beklager. Trodde <ironi> taggene gjorde det klart, men jeg har ikke peiling på hva som er feil når han ikke skriver noe utenom å ta med det skjermbildet... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Trodde <ironi> taggene gjorde det klart, men jeg har ikke peiling på hva som er feil når han ikke skriver noe utenom å ta med det skjermbildet... Jo, men jeg ville bare poengtere at posten egentlig ikke var så fattig for informasjon som du kanskje ville ha det til. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Trodde <ironi> taggene gjorde det klart, men jeg har ikke peiling på hva som er feil når han ikke skriver noe utenom å ta med det skjermbildet... Jo, men jeg ville bare poengtere at posten egentlig ikke var så fattig for informasjon som du kanskje ville ha det til. ' Men poenget er, posten har nesten ingen informasjon(!). Gid, problemet opptrer når programmet starter... eeehm... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Mine Specs: WinXP Pro SP1 m/Dirext9.0 MSI 6380E Ultra 2 HK KT3 XP 1800+ Onboard lyd Lenke til kommentar
ponke Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Prøv uten DirectX 9, jeg har hørt om mange med veldig merkelige problemer etter installasjon av DirectX9. Så, om det går, avinstaller. Prøv også med ulike drivere -> gamlere versjoner -> til skjermkort og hovedkort. Hvis ikke, prøv først å reinstallere spillet før du eventuelt reinstallerer Windows (reinstaller, ikke formater, la oss ta det i trinn). Så, etter reinstallasjon, sjekk alle drivere og oppdater IKKE til DirectX 9, om det ikke hjelper -> samme feil? Rapporter da Om DirectX 9 ikke forsvinner etter reinstallasjon -> formater. Rapporter hvordan det går... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå