MaSo Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvordan fikk du i det hele den flaska? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Var en kompis av meg som fikk den av sjefen sin i julegave, alle ansatte fikk ei slik ei. Problemet er bare at verken jeg eller, eller noen andre i vår omgangskrets liker akevitt, og siden flaska er åpnet, så er en gave til eventuelle familiemedlemmer også utelukket. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Skaff ett langt rør. Fyll det med kull fra helsekostbutikk, det er spesielt for å filtrere med. Fest et tøystykke nederst hell igjennom. Dere kan også destilere det litt, da får dere bort mesteparten av farge og smak. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Men i all verdens dager. Du har ikke betalt for den en gang? Kast den for pokker. Er ikke mye fyll du får ut av den der uansett. Bare fyllesyke: ikke noe annet. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Men det er jo en skam å kaste alkohol! Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Men det er jo en skam å kaste alkohol! ikke om det ikke er godt Lenke til kommentar
GeO Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Lag Fjellbekk! Dette må være det desidert beste forslaget. Fjellbekk er kjempegodt. Ellers går det jo an å diske opp med et realt lutefiskmåltid eller en skikkelig juleribbe, da er det standard med akevitt til. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Om du fortsatt tenker på å sile det gjennom loff så ville jeg brukt en hel loff og ikke bare ei skive. Veit om folk som har silt spylevæske og anna snusk gjennom en loff og drikki det, så det er vel bare å prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå