Petoah Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei. Jeg går medier og kommunikasjon og trenger litt hjelp til å avslutte et prosjekt jeg holder på med. Prosjektet går ut på å komme opp med 5 ideer til gameshows og reality-serier (ikke 5 ideer til hver kategori, men 5 totalt). Jeg har egentlig startet med et annet prosjekt, men både jeg og læreren min ønsker at jeg fullfører dette. Så, om DU har noen ideer i hodet til tv-serier i de kategoriene, kom gjerne med de her! Husk at dette er ikke konsepter jeg kommer til å "stjele", de skal bare stå i en rapport jeg skriver. Fyr løs! Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Du plassererer 5 mennesker i et stort bur. Hver av de 5 får en kniv. De får ikke mat, berre vann. Den som overlever lengst vinner. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Takker for svar, men skulle gjerne hatt flere! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Du plassererer 5 mennesker i et stort bur. Hver av de 5 får en kniv. De får ikke mat, berre vann. Den som overlever lengst vinner. Hva skal de med en kniv? Endret 8. januar 2009 av Latias Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Du plassererer 5 mennesker i et stort bur. Hver av de 5 får en kniv. De får ikke mat, berre vann. Den som overlever lengst vinner. Hva skal de med en kniv? Tror de som har laget SAW I - V blir litt sure da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Prøv "Ylvis møter veggen". Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Prøv "Ylvis møter veggen". Jeg er nok på utkikk etter nye konsepter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå