TonyRomo Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Peyton Manning ble på fredag kåret til "League MVP". Colts quarterbacken endte 08 sesongen med en total på 28 touchdowns(11 interceptions) og 4002 yards. Han førte Indianapolis til sluttspillet med en record på 11-5. I sluttspillet tapte Colts etter ekstraomganger mot Chargers. Mannings stats og rolle som Colts leder er uten tvil imponerende, men kan etter mitt skjønn ikke karakteriseres som "MVP verdig". Jeg mener at Chad Penningtons "comeback" i Dolphins drakt, Drew Brees' historiske forsøk på å slå Marinos rekord på antall passing yards og Demarcus Wares' 20 sacks er minst like kvalifisert som Mannings MVP grunnlag. Hva syntes dere? Endret 4. januar 2009 av TonyRomo Lenke til kommentar
Virtous_ Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg syns også Penningtons comeback er utrolig imponerende. Men Peyton er en utrolig spiller, både på og av banen. Han vant nok fordi han ledet Colts til 9 strake etter en 3-4 begynnelse på sesongen, det tror jeg verken Pennington eller Brees kunne gjort. Selv om jeg ble ganske glad da de røk ut av playoffs, er Peyton uten tvil en av de beste ever, sammen med Brady Lenke til kommentar
TonyRomo Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Enig i at 9 seiere etter hverandre er solid, men det er en lagprestasjon. Peytons induviduelle stats er etter mitt skjønn langt fra mvp verdig. Når det er sagt så syntes jeg også Philip Rivers burde fått litt mer annerkjennelse enn han fikk... Fyren kasta fader meg 34 TD passes, og ledet Chargers til AFC divisional! En annen som også er verdt å nevne er DeAngelo Williams som toppet ligaen med totalt 20 touchdowns! Lenke til kommentar
Virtous_ Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Er klar over at det er en lagprestasjon men poenget er at de ikke hadde fått det til uten Manning. Men, MVP kåringen i år er litt spesiell i min mening, da det ikke er noen som har stått frem som overlegen, i fjor var det enkelt, da var det Brady med sine 50 TD passes. I år derimot er det ingen som har stått frem på den måten, derfor brukte de sin "safety valve". Manning er en utrolig spiller men om det er riktig at han er MVP er det nok ikke, tror jeg kanskje ville vedda på Rivers før kåringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå