Gå til innhold

Ønsker en fin og trendy mobil

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg skal ha meg ny telefon. Åpen for det meste.

Har sett litt på Samsung Omnia og den har fallt i smak, så ser for meg noe innenfor samme design/løsning!

Ønsker tips og råd, og gjerne innspill til hva som lønner seg, er riktig å kjøpe og som jeg vil finne mest praktisk.

Mvh;

Odd Hafid Khalifi:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett litt på Samsung Omnia og den har fallt i smak, så ser for meg noe innenfor samme design/løsning!

Ønsker tips og råd, og gjerne innspill til hva som lønner seg, er riktig å kjøpe og som jeg vil finne mest praktisk.

Mvh;

Istedenfor å fokusere for mye (kanskje) på design/løsning, ville jeg heller anbefalt deg å se nærmere på hva du faktisk får her, Omnia kjører WM...

Er det trendy du søker etter, så er kanskje ihpone svaret.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mvh;

Istedenfor å fokusere for mye (kanskje) på design/løsning, ville jeg heller anbefalt deg å se nærmere på hva du faktisk får her, Omnia kjører WM...

Er det trendy du søker etter, så er kanskje ihpone svaret.

Hva menes med WM?

Lenke til kommentar

Jeg selv vurderte Omnia før lansering men så kom jo HTC TOUCH HD rett etter og jeg valgte å vente til HD kom på markedet. Nå har jeg kjøpt meg den og angrer ikke et sekund. Skal du ha en mobil som er trendy og kan det meste, så anbefales HD på det varmeste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...