billyodd Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei:) Jeg skal ha meg ny telefon. Åpen for det meste. Har sett litt på Samsung Omnia og den har fallt i smak, så ser for meg noe innenfor samme design/løsning! Ønsker tips og råd, og gjerne innspill til hva som lønner seg, er riktig å kjøpe og som jeg vil finne mest praktisk. Mvh; Odd Hafid Khalifi:) Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei:)Jeg skal ha meg ny telefon. Åpen for det meste. Har sett litt på Samsung Omnia og den har fallt i smak, så ser for meg noe innenfor samme design/løsning! Ønsker tips og råd, og gjerne innspill til hva som lønner seg, er riktig å kjøpe og som jeg vil finne mest praktisk. Mvh; Odd Hafid Khalifi:) Istedenfor å fokusere for mye (kanskje) på design/løsning, ville jeg heller anbefalt deg å se nærmere på hva du faktisk får her, Omnia kjører WM... Er det trendy du søker etter, så er kanskje ihpone svaret. Lenke til kommentar
billyodd Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Hei:)Jeg skal ha meg ny telefon. Åpen for det meste. Har sett litt på Samsung Omnia og den har fallt i smak, så ser for meg noe innenfor samme design/løsning! Ønsker tips og råd, og gjerne innspill til hva som lønner seg, er riktig å kjøpe og som jeg vil finne mest praktisk. Mvh; Odd Hafid Khalifi:) Istedenfor å fokusere for mye (kanskje) på design/løsning, ville jeg heller anbefalt deg å se nærmere på hva du faktisk får her, Omnia kjører WM... Er det trendy du søker etter, så er kanskje ihpone svaret. Hva menes med WM? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Windows Mobile, altså Omnia er en smarttelefon, en liten datamaskin. Dersom du ikke bruker telefonen til noe annet enn kamera, ringing, sms og litt wap er det muligens bortkastet å kjøpe en smarttelefon. Lenke til kommentar
grusisalaten Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 http://secret.lgmobile.com/uk/en/ Lenke til kommentar
mobilglad Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg selv vurderte Omnia før lansering men så kom jo HTC TOUCH HD rett etter og jeg valgte å vente til HD kom på markedet. Nå har jeg kjøpt meg den og angrer ikke et sekund. Skal du ha en mobil som er trendy og kan det meste, så anbefales HD på det varmeste. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Mine tips er følgende: LG SECRET SAMSUNG ARMANI NIGHT EFFECT begger bra telefoner og sistnevnte har OLED skjerm! Lenke til kommentar
Star Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Anbefaler Nokia 6500 classic om du vil ha en fet mobil som skiller seg litt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå