Dragonlove Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Noen som har erfaringer med de? bestillte akkurat to sett med Focal 130A1 til den nette sum av 117 pund, men ser at de har satt ned prisen igjen, nå koster de 58.69 pund pr stk, i går var prisen nede i 66 pund så 78 pund så steg den til 89 pund igjen, virker som om man må følge med på siden deres hele tiden for så å slå til på ett bra tilbud. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ja dette lurer eg også på, det var jo sykt mye billig der. nesten så det var mistenksomt billig, f.eks Kicker SOLOBARIC 12" L7 dual 2 ohm, 2008 mod koster 1799 norske kroner, det er billig! Koster 3.595,- hos xtremecar.no. Gi beskjed når du har mottat det du bestilte da, å fortell om tilstanden på de, og om disse er til å stole på Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Skal gjøre det, ordren er forresten gått fra Pending til Processing, fikk mail om det, så so far so good. Står foressten at prisene på siden deres kan forandres uten varsling, lokketilbud kanskje? Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Skal gjøre det, ordren er forresten gått fra Pending til Processing, fikk mail om det, så so far so good. Står foressten at prisene på siden deres kan forandres uten varsling, lokketilbud kanskje? Heit sikkert, men dei ville vel kanskje "lokket" flere og solgt mere om dei annonserte tilbudene? Ikkje godt å vite hva dei surrer med.. Var det dyrt med frakt btw? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Skal gjøre det, ordren er forresten gått fra Pending til Processing, fikk mail om det, så so far so good. Står foressten at prisene på siden deres kan forandres uten varsling, lokketilbud kanskje? Heit sikkert, men dei ville vel kanskje "lokket" flere og solgt mere om dei annonserte tilbudene? Ikkje godt å vite hva dei surrer med.. Var det dyrt med frakt btw? Har ikke betalt frakten ennda, da jeg ikke vet hvor mye den er på. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Sendte mail til de i dag, fikk svar innen 5 min, jeg lurte bare på hvor lang prosesstid det gikk, fikk svar tilbake att de lå ett par dager på etterskudd, virker egentlig seriøst så langt. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Sendte mail til de i dag, fikk svar innen 5 min, jeg lurte bare på hvor lang prosesstid det gikk, fikk svar tilbake att de lå ett par dager på etterskudd, virker egentlig seriøst så langt. ja det hørtes jo bra ut Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Er visst en fra Estonia som er fornøyd med de: http://www.talkaudio.co.uk/vbb/showthread.php?p=3293545 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 fikk ny mail nå: Order update: Shipped. Payment for your order has now been taken and the goods have been despatched to our courier. The goods should be delivered to your designated address within 3-4 working days. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Ble sendt med DPD i England og ligger hos Tollpost i Haugesund, har bestillt levering i morgen, så skriver ett innlegg når jeg har fått de. noen som vet om man må betale moms til tollpost eller får jeg regning i posten? kan det vær at Tollpost tar betalt for frakten også? tenker siden jeg ikke har betalt noe frakt. Endret 14. januar 2009 av Dragonlove Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Ja da fikk jeg høytalerne: betalte 1 564,74,- Regner med når momsen kommer så ender totalen opp på ca rundt 2000,- Men uansett ikke så verst, har vel spart en 5-600,- pluss at jeg er en erfaring rikere. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 fikk moms i dag, 440,- altså totalt 2004,- slapp frakten sparte dermed 700,- Lenke til kommentar
epifant Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Du sjekket ikke norske priser på dette settet, gjorde du vel? Noen ganger kan det være dumt å automatisk anta at alt er mye billigere i utlandet, Ice Audio.no tar nemlig bare 1290,- for dette... http://www.iceaudio.no/index.php?func=vare...fd2319445d0808f Så du har ikke spart 700,- (tvert imot), men du er en erfaring rikere Endret 25. januar 2009 av epifant Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg antar at du er klar over at Ice Audio.no skal ha 1290,- (før eventuelle rabatter) for det settet? ;-) Ja og jeg antar at du er klar over at dette er 2 sett? Skulle jeg kjøpt 2 sett fra Ice audio hadde det kostet rundt 2700,- med frakt og fakturagebyr. Tro meg, jeg har sjekket priser på de settene i alle norske butikker, har hatt erfaring med netthandel siden 1999 og jeg finner alltid billigste pris, om det er i Norge eller utlandet Lenke til kommentar
epifant Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Haha, fikk ikke med meg at det var to sett nei :!: Da er jeg enig i at det var billigere ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå