Gjest Guest_knuten_* Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det er som en slags tråd rundt bakhode som begynner og verke!! hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Stop mastrubate. Endret 4. januar 2009 av Henrikenn Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Er det når du kommer eller er det under hele prosessen? Får du vondt i hodet under andre former for "fysisk aktivitet"? Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Haha.. selv om dette handler litt om runking, er ikke temaet seksualitet. Passer best i helse dette. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) med en gang orgasmen kommer ikke under noen andre aktiviteter STOPPE? :O EDIT: BUSTED :O ja, men drit i det, svar heller ontopic.. Endret 4. januar 2009 av Tommy12 Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Skal jeg komme å helbrede deg da? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Drikk mye vann både før og etter. Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Holder du pusten eller spenner noen muskler når orgasmen kommer? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 helbrede, mener du å ha sex? - ok slapper HELT av. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 helbrede, mener du å ha sex? - ok slapper HELT av. Det jeg mente var om jeg skulle komme over å se på laksen din, også kanskje helbrede den og deg, hvis det fantes mulighet for det. Eller så kan du jo gjøre et forsøk selv, ved å kanskje skylle ned litt næring både før og etter. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Synes å ha sett dette spørsmålet på klara-klok, foreslår du søker litt rundt der, eventuelt spør. Der er det leger og helsesøstre som svarer, de har mye peiling på dette. www.klara-klok.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg