vr Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hallo Skal kjøpe 4GB minne for et byggeprosjekt med hovedkort; Asus P5Q PRO P45, og E8500 prosessor (event en quad til tilsvarende pris). Satser foreløpig på å fortsette med XP, men går vel etterhvert over til Vista eller Win7. Spørsmålet er om det har noen merkbar betydning om en velger 8500-minne, eller om en kan spare noen hundrelapper og istden gå for 6400? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Om du hadde tenkt å kjøpe PC8500 også forandre divider for å kjøre de på 8500 hastighet så er forskjellen SVÆRT lav til at det rettferdiggjør hastigheten. Men skal du dundre til værs med FSB'n så er det kjekt å ha, RAMen synkront med CPUen på en slik metode gir en heftig ytelsesforbedring. Lenke til kommentar
vr Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Da snakker du om overklokking? Fins det noen guide som viser hvordan man faktisk gjør dette? Jeg skjønner det slik at hvis jeg ikke skal gjøre dette så kan jeg like godt gå for 6400? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå