vr Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei Eiizo 24" FlexScan S2401WSEK fikk svært god omtale som kontorskjerm i PCWorld 13/2008, men den ble ikke anbefalt til spillbruk, uten at det egentlig fremgikk noen spesiell grunn til dette. Noen som vet noe om hvordan den fungerer til spill? Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Den fungerer sikkert greit til spill... Men skal du ha en optimal spillskjerm, må du nok se etter en annen en... Du kan titte f.eks. litt på: BenQ 24" LCD G2400WD TCO03 Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kommer litt an på hva man spiller også. Eizo skjermen har et PVA panel som tradisjonelt er dem med mest etterslep. Men det er også det som har best sortnivå og statisk kontrast, jeg vil si det er viktig for spillign det også. Så om man ikke er plaget så lett av etterslep eller ikke spiller de raskeste spillene vil den fungere veldig godt. Lenke til kommentar
vr Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Takker for innspill. Grunnen til at jeg har festet meg ved denne er at det er en av de få i dette sjiktet som har regulerbar høyde. Regulering er i seg selv ikke avgjørende, men det viktige er at skjermen er tilstrekkelig lav. Er det i grunn noen problemstilling at skjermer med fast fot blir for høye? Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Er det i grunn noen problemstilling at skjermer med fast fot blir for høye? Ikke nødvendigvis...min er bare 10 cm høy i fra bordflata den står på... Endret 12. januar 2009 av Svirre91 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Eizo skjermen har et PVA panel Den har et TN-panel, og den funker like bra til spill som asus vw222u eller samsung t220 o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå