1915 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) jeg har en Golf cl 1986 med manuel gir. er det mulig å bytte girkule ? altså den kula på girstanga ? hvis det er mulig, hvor på nettet kan jeg kjøpe det og hvor kan jeg kjøpe annet mulig kult stasj og slikt til bilen som er lovlig å ha ? Endret 5. januar 2009 av Danielsm Lenke til kommentar
M-J Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Klart et er mulig. Stikk på mekonomen thorshov biltema eller Bilxtra og titt. Akkurat hvordan du får den av på din bil vet jeg ikke, men pleier bare å være å røske den av evt se om det er noe små skruer el. som du må løsne Klart et er mulig. Stikk på mekonomen thorshov biltema eller Bilxtra og titt. Akkurat hvordan du får den av på din bil vet jeg ikke, men pleier bare å være å røske den av evt se om det er noe små skruer el. som du må løsne Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Prøv å rett og slett skru girkula av ved å vri den mot klokka. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Prøv å rett og slett skru girkula av ved å vri den mot klokka. har ikke mulighet å dra på slike butikker. bor i bodø Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Du trenger ikke å få butikken til å ta den av ... Edit: Mekonomen finnes også i Bodø. Olav V gt 104 8004, BODØ Tel: 75 50 40 40 Åpningstider: man-fre 8.00 - 17:00 · lør 10.00 - 16:00 Endret 4. januar 2009 av BeFs Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 okei men finnes det ikke en side eller flere på nettet jeg kan kjøpe stasj til bilen ? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 okei men finnes det ikke en side eller flere på nettet jeg kan kjøpe stasj til bilen ? Google is your friend Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 -,- google is your friend. blablabla. google meg en viss plass. har googla. men finner ingenting. finn det du hvis du vet hvor jeg kan finne det ? ;P Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 -,- google is your friend. blablabla. google meg en viss plass. har googla. men finner ingenting. finn det du hvis du vet hvor jeg kan finne det ? ;P Google er hverfall min venn ShiftKnobs Noe og se på Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Custom Gear Shift Knobs Grant Gear Shift Knobs Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 takker. men helst noen norske sider.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Fail Endret 4. januar 2009 av Nopros Lenke til kommentar
rublings Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Bs Bildeler. Der finner du masse stasj. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Dette er også en grei side som har litt av hvert. http://mobilsentrum.no/ Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) www.kollevold.no har noen girkuler og noe.. De er først og fremst en rallybutikk da... Men er noe stæsj der EDIT: De hadde stæsj Endret 4. januar 2009 av rotaxmax Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 takker for svar. det jeg mener med stasj er sånne ting som er inni bilen, ting med 12 bolts greier man kan koble til, tøffe matter for å ha på gulvet i bilen, setetrekk, kule girkuler. osv sånt innvendig tøft stasj. og er det lov å klistre tøffe klistermerker og slikt banner eller hva jeg skal kalle det på rutene ? bakruta feks og siderutene ? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Bakvinduene kan du dekke så mye du vil. Fremrutene skal du være forsiktig med å dekke. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 ja det skjønner jeg og med frontruten ^^ noen som har link ? ^^ takker Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du kan ta en titt her: http://ghostextreme.no/ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå