Naiits Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei. Jeg har vært på fjellet i helgen, og tok ps3'en med. D e to timer kjøring dit. Ps3'en funket perfekt når eg kom opp på fjellet, men. Så kom eg hjem igjen. Gikk å hentet posten, å der var Saints row 2 kommet, noe eg har gledet med lenge til. Kobler til playstationen, tok i spillet, men når eg trykyr på ''av'' på tv'en kommer d ikke opp noe Har prøvd ALT!! Lurer på om den ikke har tålt temeraturen der oppe. Natt til i dag var d 20 minusgrader der. Så lurer eg på om d kan ha skjedd når vi kjørte hjem igjen. Jeg la den i databagen, for der e d litt beskyttelse, men når eg skulle ta den ut av bilen lå den slik at playstationen lå på hodet :S Eg sitter her med Saints Row 2 i hånden og klør etter å få spille d. Så please help! Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har du HD-skjerm på fjellet men ikke hjemme? Skru av PS3. Hold på-knappen inne til du hører det piper. Da resettes videoinstillinger og det funker mest sannsynlig slik det skal igjen. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Har du HD-skjerm på fjellet men ikke hjemme? Skru av PS3. Hold på-knappen inne til du hører det piper. Da resettes videoinstillinger og det funker mest sannsynlig slik det skal igjen. FY FAEN EG ELSKER DEG!! :D Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Til neste gang, det skjer fordi PS3 fortsatt sender ut HD-signaler, og det funker naturligvis ikke på en ikke-HDTV. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Men eg prøvde på TV'en vi har nede. D e en 42'' plasmaskjerm? Koffor virket d ikke på den heller då? Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Men eg prøvde på TV'en vi har nede. D e en 42'' plasmaskjerm? Koffor virket d ikke på den heller då? Brukte du hdmi - kabelen eller scart? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 d gjorde eg på fjellet også. då virket d. det kom opp at en hdmi tilkobling var funnet og om eg ville bytte til den instillingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå