Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan bli bedre likt av populære?

Gjest er lei

Anbefalte innlegg

Nei en person burde bli dømt av karakter og ikke klær/bil etc.

Latterlig.

Kødder du nå? Prøver du å si at du er venn med folk fordi dem bruker et bestemt merke klær eller kjører en bestemt bil, istedenfor hvordan de er som en venn? Hvis du sier ja til dette så syns jeg virkelig synd på deg. lol

Kødder du? Prøver du å si at du er venn med folk fordi dem kun får gode karakterer? Jeg synes virkelig synd på deg. lol.

Synes ingen av delene er riktige.

haha, nå misforstår du litt. Når jeg skrev karakter, mener jeg selvsagt hvordan en person oppfører seg. Altså en persons karakter, ikke skole karakterer. Haha

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ikke for å skryte, men jeg er litt god på gitar, og har kommet i avisen 2 ganger p.g.a løpene mine, (kan konkurrere mot herrer 20 - 30 år), og det har gitt meg respekt, og når jeg gikk forbi skolen i friminuttet, for å gå på biblioteket, stod en gjeng med jenter, som er venn med en kamerat i klassen, og banka og vinka og "småteasa" meg^^

det gjelder å ha respekt hos gutta - og samtidig ikke være ett rævhøl. da blir du likt av selv de populære :)

Høres ut for meg som du har gjort noe mot dem, og det var forresten en underlig høy mengde stereotyper her... Greit, kanskje du ikke har det og de for en eller annen grunn ikke liker deg, hva så? Hvorfor starte en tråd? Ignorer dem eller konfronter dem, hva kan du liksom gjøre? "Sosser, blabakabala damer balab drikke balb lacoste bil klær bakab blonde jenter fylliker blabla", pfft. Glasshus mine venner.. Greit, så sosiale skiller har blitt høyere, med mindre du er retarded er det jo ikke akkurat vanskelig å unngå disse. Og hva er det med all denne trollinga om hvor teit de er? Kan jo hende det er snille sosser som er flink i fotball med 6 i snitt? Dra nå ikke alle under en kam, når dere klager om det samme.

Og vær så snill, ikke hør på all disse idiotiske rådene. "Bli kjent med jentene, bli god i gitar, bli god i fotball". Som om det skulle hjelpe deg? Om de ikke liker deg nå har du åpenbart et stempel på deg, enten motbevis dem eller ignorer dem. Skulle du virkelig ta opp en hobby for å imponere folk du hater? Vær deg selv og vær fornuftig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bare vær utadvent - det er 99% garantert suksess. Alle vet jo at "populære" ikke er redd for å stunte litt i sosiale sammenhenger - "upopulære" derimot, holder på å pisse det siste de har av selvtillit rett i buksa.

Tro meg - det virker :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Folk som ikke sier noe og generelt holder lav profil bryr ikke jeg meg med iallefall, hvordan skal folk like deg hvis de ikke legger merke til deg? Vær morsom og smart så skal du se du bli populær, er ingen heksekunst egentlig, og det ligger ikke i gener heller, hva gjør de, som ikke du kan gjøre/gjør? :p

Lenke til kommentar

Foreslår at du lever ditt liv uten å bry deg for mye om alle andre, men pass på at du ikke virker arrogant. Prøv å hold det på et grasrot-nivå. Hvis de formodning skulle snakke med deg er det bare å være rolig og utstråle selvtillit.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Når de er så barnslige er det vel ikke vits i ha noe særlig forhold til dem, bry deg om de du syns er hyggelige, ikke de som hater deg.

enig der. ble 'hata' selv av folk på ungdomsskolen. jeg hadde nå ikke gjort dem noe galt. jeg var bare ikke som dem! jeg dret i de, og hang med de jeg trivdes å henge med.

bare ikke bry deg om de, og hev deg over de.

Lenke til kommentar

Litt av et tema. :p

Har vært i samme situasjon, til en viss grad, bare at jeg prøver å bli akseptert. Jeg er middeklassen i rankingen, og siden jeg var en idiot i 8ende så var jeg et hat objekt.

Folk sier, ignorer dem, vær deg selv, de er ikke verdt det. Vel, hvis du ignorer dem, så styrker du bare hatet deres, poppiser liker ikke å bli ignorert når det er tydelig. Å være deg selv helt (når du har blitt hatet for det) er vedlig dum ide, da ber du om at de skal fortsette. At de ikke er verdt det, ja kanskje det, jeg ønsker ikke å bli som dem, det er noe annet enn å være akseptert og tilfeldig være sammen også.

Jeg er god i gym, det har ikke gitt så mye credits hos poppis gjengen, siden jeg overdriver tydeligvis, jaja, sånn for det bare være, gidder ikke å la skolegangen gå utover det å bli akseptert. Noe som har faktisk gjort det bedre for meg er historie kunnskapene mine, vet ikke hvorfor men fikk credits for det.

En ting du må aldri gjøre er å være frekk, i seriøst sammenhenger, de vil støtte deg ut og kanskje dynke deg i dass hvis det er mulig. Heldigvis for meg er jeg en svær kar, men det hjelper ikke stort når 5 av de andre store gutte flyr på deg (den hendelsen var bare vennligsinnet da men du skjønner poenget).

Ungdomskolen er bare en liten del av livet, men hvorfor kan du ikke forbedre kvaliteten under oppholdet. Jeg har ingen tanker om å bli som dem, jobbe på statiol osv. Lang utdanning her. Det betyr nødvendigvis ikke at du kan bli akseptert, husk det.

Selvtillit hos jentene

Ydmykhet ovenfor de store poppis gutta (noen er veldig dominante XD)

Ikke prøv deg på noe dumt

Hvis du er skikkelig langt nede på rangstigen så er det ingenting du kan gjøre, uansett hva du gjør da, så blir du stemplet som idiot uansett. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg ser opp til de med normal folkeskikk som er flinke i noe, eller prøver å bli flink.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
for å bli likt av de populære må man først lære å like seg selv. tror mange står fast på akkurat den...

Absolutt! Selvtillit kommer jo innenfra, er du ikke fornøyd med deg selv som person (Stil, hårfarge, whatever) vil du heller ikke slippe deg løs i sosiale sammenhenger og ha det gøy!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Franz morgan rolfsvaag

Beste måten å bli populær, er å; ha bra utseende, vere god i fagene, ikke vere en 'outsider' og ha fine kjærester

Lenke til kommentar
Gjest Peder

Er du ikke på toppen av skalaen så er du heller ikke godtatt av de som er der.

Dette trenger ikke nødvendigvis å stemme. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest zeanab

Har ett lite problem, jeg går i 9. klasse har dame, og er liksom midt på treet på populær "rankinen" dere skjønner..

Men det er det at det er en del av de populære gutta som ikke liker meg , eller som hater meg faktisk..

Jeg har da aldri gjort noe mot dem?:S

Snakker jo aldri med dem heller ..

Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre for at de ikke skal hate meg lenger men istedet bare ikke bry seg om meg i det hele tatt?

Begynner å bli litt desperat..

Lenke til kommentar
Gjest zeanab

HEI jeg heter zeanab JEG ER IKKE KUL I KLASSEN ELLER POPULÆR ALT DU MÅ GJØRE ER Å HVÆRE SNILL MOT DEM PRØV I DET MINSTE DET :) OG AT ER DET NOEN GUTTER SOM SIER NOE TIL DEG BARE DRIT I DET ELLER SLÅ TIL DEN PLUSS ER DU PEN SÅ ER DU PEN DE LEKER DEILIGE FÅR AT DU SKAL BLI FORELSKE OK!!! PRØV DETTE RÅDET INNSALLAH DU FÅR DET BRA !!! MIN MSN ER [email protected]

DU HAR IKKE SETT MEG JEG ER IKKE PEN MEN SNAKKER AV OG TIL MED DE POPULÆRE I KLASSEN MEN JEG TØRR Å SVARE DEM OGSÅ TILBAKE SÅN MÅ DU OGSÅ GUDEN ER MED DEG :p:thumbup::innocent:

Lenke til kommentar

Støtter mye av det som nevnes, gjør god jobb på skolen, og med mindre du er en jævel på comebacks så er det dumt å være frekk. De fleste gir seg hvis de faktisk får erfare at du er fysisk overlegen. Jeg var middels populær, med et ben i "poppisleiren" og et utenfor. Det var en artig kar som likte å slå mot ansiktet etc. en dag ble jeg bare lei, tok armen hans, låste den, og kastet ham i bakken. Hadde aldri problemer med fyren igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...