Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan bli bedre likt av populære?


Gjest er lei

Anbefalte innlegg

du blir kul om du drikker deg full hver helg, banner, krangler og kverulerer med lærerne, driter i lekser og bråker i timene, røyker og snuser, o.l.

 

med andre ord. det er teit å være kul.

 

om 6-7 år kommer du til å være glad for at du ikke var sammen med "de kule"

 

edit: stavefeil

Endret av kptknert
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest trådstarter

er det bare mimir som faktisk leser postene? okei, tittelen var kanskje ikke helt gjennomtenkt, men uansett. er litt enig at , hvis jeg henger med jentene og de legger inn ett godt ord for meg, tviler jeg på at de vil like meg no særlig bedre.

 

Gjør jo selvfølgelig ikke no om de "populære" gutta liker meg.. men det jeg heller mest vil er at de skal bare drite i meg og la meg være ifred.-.-

Jeg har ikke lyst til å bli en av dem, siden det går bare ut over skolen..

Lenke til kommentar

Gutter med La Coste sko, bling i øret og joggebukser tenker på to ting, og kun to ting. Blonde jenter, ofte i samme stil, med jævlig mye brunkrem. Hvorfor vet jeg ikke, men jeg går ut ifra at det er mangel på intelligens. Det andre er idrett. Spiller de først fotball - ja, da spiller de fotball og ingenting annet. Så hvis du er god i en sport eller noe liknende er det en mulighet for å bli bedre likt, f.eks. vet å være en veldig god støttespiller og heller smiske litt via idretten.

 

Det går ikke ann å bare "bli ignorert", du må få dem til å like deg mer altså få dem til ikke å hate deg.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

men det er det at de som faktisk hater meg mest, de spiller ikke fotball, de henger bare et sted og røyker ect.

Er jo noen av de som er populære jeg spiller fotball med men de hater meg ikke liksom.. :p

Lenke til kommentar

Ah, men er det ikke fotball spillerene som er øverst!? Jeg trodde at det over alt var fire gjenger.

 

1. De som spillte fotball og var kule.

2. Jentene som var med 1. og var kule.

3. Guttene som røykte, ikke var fysisk aktive, drakk tidlig og banket folk fordi de hadde lyst.

4. Jentene som var med disse, fordi de ikke fikk seg bedre.

 

Også en 5. gjeng som var mer eller mindre "normale" og ikke passer inn her.

Lenke til kommentar
Sladring? Jeg tror du får dra frem ordboka.

 

Ingen ordbok kan bekrefte dine urikitig antagelser om at han ikke vil bli sett på som en sladrehank.

 

EDIT: På listen din må ting byttes om. Fylleguttene og idrett er sidestilt; de plager ikke hverandre. Bare alle de andre. Når man begynner på vgs. derimot forblir idrett på "topp", mens fyllesvin & co. detter ned på bunn. Helt på bunn.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar

"adre v1 (trol lty sladdern)

1 snakke, prate sitte og s- sammen

2 fare med sladder; angi, røpe s- på kameratene sine"

 

Ingenting her sier noe om å be noen skyte inn et godt ord? Enten så har du misforstått meningen med ordet, eller så har du misforstått det jeg skrev.

 

 

EDIT: Der jeg har gått på skole var fyllesvina ikke godtatt av idrettsutøverne.

Endret av Kanuca
Lenke til kommentar
Sladring? Jeg tror du får dra frem ordboka.

 

Ingen ordbok kan bekrefte dine urikitig antagelser om at han ikke vil bli sett på som en sladrehank.

Dette kan dere diskutere i gramatikk-tråden.

 

Til trådstarter vil jeg si at det beste du kan gjøre er å unngå dem så godt du kan. Og hvis en av gutta der begynner å hakke på deg, så er det bare å si at du prøver å holde deg unna, men det er jævlig vanskelig når dere "tapere" fortsetter å følge etter meg.

Lenke til kommentar
du blir kul om du drikker deg full hver helg, banner, krangler og kverulerer med lærerne, driter i lekser og bråker i timene, røyker og snuser, o.l.

 

med andre ord. det er teit å være kul.

 

om 6-7 år kommer du til å være glad for at du ikke var sammen med "de kule"

 

edit: stavefeil

 

Høhø, bytt snusen med bønne så har du meg i 9. klasse jo :thumbup:

Var liiiiitt lei i 9. klasse, og hadde det morsomt. Men min erfaring var at jeg ignorerte dem som ignorerte meg... Var jo alltid noen i "gjengen" som kødda med alle da, men det var ofte de som var fysisk underlegne og trengte å hevde seg som holdt på sånn. Trengte bare å få seg en på kjeften så trakk de seg unna :yes:

 

Edit: Skriveleif og litt mer info

Endret av Rabies86
Lenke til kommentar
Dette kan dere diskutere i gramatikk-tråden.

 

Kanuca som "diskuterer" grammatikk. Jeg forteller dere bare hva trådstarter vil bli sett på som hvis han får noe andre til å snakke for seg.

 

Trengte bare å få seg en på kjeften så trakk de seg unna :yes:

 

Tror ikke det er løsningen for trådstarter. Har fått inntrykk av at det er mange mot få.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar

Der traff du spikeren på hodet mimir! Bøllegjengen havner heeelt på bunn, mens idrettsfolka spess hockey-gutta hos oss beholder tronen.

 

Til trådstarter: Jeg ville ikke ha utfordret de i noe de allerede er gode til. Selv om du kanskje skulle slå de på mange områder, ville det bare gjøre saken verre. De liker deg ikke av den enkle grunn at de føler seg truet av deg. Typiske trekk fra folk med dårlig selvtillit.

 

Letteste måten å heve seg selv på er å tråkke ned andre

Lenke til kommentar

Nåja, de ustelte kråkene av noen jenter som dilter etter bøllegjengen havner lenger nede hos meg!

 

Milt, vi diskuterte meningen av et ord som var relevant til tråden så det tar vi her. Tråden må få lov til å utvikle seg uten at du kommer innom og leker moderator.

Endret av Kanuca
Lenke til kommentar

Haha, så mye rart samla i en tråd. Som MANGE har nevnt så er det bare å heve seg over de ved å ignorere de "kule" folka. Om noen slenger med leppa på facebook? La vær å kommenter, oppfør deg som om du ikke bryr deg ett spøtt om hva de har sagt/skrevet.

Det kan bli værre hvis det etterhvert blir fysisk (og det blir det ofte), men der hjelper det å være stor og sterk og/eller ha gode kompiser.

Lenke til kommentar
keeg/soss

 

Ha ha, jeg ler av sånne som deg, så jeg kan jo leve meg inn i at dere ler av sånne som trådstarter.

 

 

ikke for å skryte meg jeg har faktisk gåt tpå ski fort å vunne skirenn 3 ganger, + jeg har skårt 2 mål i en kamp som jeg var best i,

og den gangen jeg vant orinetering, og det er bare å vise dine bra sider lol,

 

Du er kul.

Lenke til kommentar
Milt, vi diskuterte meningen av et ord som var relevant til tråden så det tar vi her. Tråden må få lov til å utvikle seg uten at du kommer innom og leker moderator.

Beklager at jeg tråkket på følelsene dine, Kanuca, men ser ikke helt poenget med å kverulere mimir på dette området. Hva som står i ordboka får være din sak, men vi skjønte hva han mente og det er ingen vits i å ødelegge gode poeng ved å klage på gramatikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...