Gjest trådstarter Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 jeg er jo ikke så altfor dårlig i fotball hehe^^ men det er ikke jenter eller vanlige venner jeg er på jakt etter, det har jeg nokk av:P Det ENESTE jeg vil er at de bare skal drite i meg , se på meg som jeg var luft og ikke bry seg om meg. Og selvfølgelig ikke prøve seg på dama mi heller.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 nå er det som oftest de populære som er de største taperne av alle Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Trådstarter: De andre her skjønner jo tydeligvis ikke at du vil ha dem unna, og ikke blir "godtatt". Jeg skjønner det, men du vil jo ikke høre! Hold deg unna dem! Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det er bare å holde deg unna, så ordner det seg. Er ikke så vanskelig. Det er bare å ikke ta kontakt eller søke dem opp. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) edit. Damn, misforsto! Ikke bry deg om dem, bry deg om det du syns er verdt det. Ikke tenk for mye over de folka du syns er bedritne. Endret 4. januar 2009 av Krokanrull Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ærlig talt så skjønner jeg ikke helt hvorfor du vil at de skal være med deg, når de i utgangspunktet ikke liker deg. Hvorfor? Bare fortsett å vær deg du, funker nok det. Han vil ikke det. Han vil bli ignorert og ikke hakket på. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 For å bli ignorert må du ignorere. Slutt å kaste vekk mer tid og krefter på dette tullet og konsentrer deg om deg selv og dine egne drømer. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Krokanrull: Tror du har misforstått. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 hehe ^^ Skal prøve enda hardere og bare gå vekk fra det stedet de er, hvis de kommer til meg. eller la hver å gå bort der de er. Bare holde lav profil. Men liksom, er mange venniner av meg som tar bilder av meg uansett hvor vi er. og de legger de som regel ut på facebook, og der ser jo selvfølgelig de gutta som ikke liker meg så godt bildene. Og på det siste bildet hun la ut. så var det en som skrev "fuckface" Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Wtf, idioter. De er jo bare misunnelige, det lyser det lang vei av. De har et problem med seg selv og lar det gå utover det som de misunner. Dette skal du ikke tenke på, de som er problemet ikke deg, når de gjør sånn. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Høres ut som om u. skole-mafiaen trenger en omgang stryk. Men det er det jo ikke lov til å diskutere her på forumet. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du kan glede deg til videregående, der er miljøet (nesten alltid) mye bedre. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Sånn var det ikke hos oss. Omtrent det samme. Men vår vgs. er kjent for klasseskille. Men, uansett; større skole = større muligheter til å holde seg unna. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Med mindre du deler hobbyer med dem, fotball, volleyball etc. så er det ikke så mye du kan gjøre. En mulighet kan være å bli god venn med venninnene deres slik at du kommer deg inn via dem. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Mye trange skaller her ser jeg. Han vil ikke inn i varmen. Han vil være i fred. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 "Hvordan bli bedre likt av populære?". Og mitt innlegg hinter vel til akkurat det? At han via felles venninner kan få dem til å legge inn et godt ord for han, slik at de tenker "jaja, han er vel ikke så ille allikevel" og lar han være i fred. 1 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hvis du hadde lest postene hadde du forstått at han ikke vil skaffe seg nye venner. Sladrehanker får forresten bank, så den planen din ville jeg ikke gått for. Det er ikke mennesker det er snakk om her; det er hormonbomber. Endret 4. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Sladrehanker wtf? Hvis du hadde lest mine poster hadde du forstått at jeg har lest hans. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 "wtf". Du blender meg med store ord. Hvis disse jentene du snakker om legger inn et godt ord for ham så vil de "slemme guttene" se på ham som en sladrehank. Det forstår du vel? Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nei, det er ikke sladring. Jeg har selv benyttet meg av dette, og har et helt normalt venneforhold med de fleste nå. Sladring? Jeg tror du får dra frem ordboka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå