Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan bli bedre likt av populære?

Gjest er lei

Anbefalte innlegg

Gjest er lei

Har ett lite problem, jeg går i 9. klasse har dame, og er liksom midt på treet på populær "rankinen" dere skjønner..

Men det er det at det er en del av de populære gutta som ikke liker meg , eller som hater meg faktisk..

Jeg har da aldri gjort noe mot dem?:S

Snakker jo aldri med dem heller ..

Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre for at de ikke skal hate meg lenger men istedet bare ikke bry seg om meg i det hele tatt?

Begynner å bli litt desperat..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Få vite dems intresser.

Kanskje de liker fotball ?

Du kan jo teste det ut, er du bedre en dem, vil de se opp til deg.

Jeg har alltid ligget nesten øverst på "rankingen"

Ikke for å skryte nei :p

Vis de f.eks spiller et dataspill, kan jo du kjøpe deg spille, bli god og utfordre de andre (?)

Tren deg på ting du er god i.

Er du go i kanonball i gym, vis deg frem når dere spiller det.

Vi sier du heter anonym.

Da kan jentene si: Han anonym er kul, og god i kanonball !

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

har prøvd å holde ganske lav profil når de er i området, men hvis jeg liksom gjør no tull med ei jente eller no sånt, så ser de bare stygt på meg osv. jeg er ikke no taper hvis det er det dere ttror :p Men er så sykt irriterende at uansett hva jeg gjør så syns de bare at jeg er stygg og taper...

Jeg tror bare jeg skal holde meg unna dem og holde lav profil når det gjelder dem .. -.-

Og BTW, jeg har ikke no problem når det gjelder å ikke bli likt av jentene, selvfølgelig er ikke de mest populære jentene så veldig mye ute etter meg men. men de fleste andre har jeg ikke no problem med å få til å like meg som venn ect.

Lenke til kommentar

Dude, de folka du ser på som kule nå, er mest sannsynlig sosiale outcasts om fire-fem år. Greit nok at du vil "bli en av gjengen", men ikke stress med å være noe du ikke er for å komme dit. Det er ikke verdt det ;)

Lenke til kommentar
De guttene som mente de selv var kule når jeg gikk i 9. (de gikk i 10.) henger fortsatt med hverandre, drekker bort livet sitt, og jobber på Shell. Det er vel...5 år siden nå?

Ja det er jo sånn det er, de som driter i skolen på US og tror de er kule ender opp som skatte snyltere eller på shell.

No offence

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Jaja, Men jeg vil IKKE bli som dem.. langt ifra.. jeg vil bare at de ikke skal bry seg om meg, at de skal se rett igjennom meg ..

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

vi går i samme klasse, i 9.klasse men i forskjellige parralelklasser,

Jeg vil ikke blir populær! , jeg vil bare at de populære som ikke liker meg så godt bare skal drite i meg, la meg hvere, og late som jeg ikke fins..

Da hadde jeg blitt fornøyd:D

Lenke til kommentar

ikke for å skryte, men jeg er litt god på gitar, og har kommet i avisen 2 ganger p.g.a løpene mine, (kan konkurrere mot herrer 20 - 30 år), og det har gitt meg respekt, og når jeg gikk forbi skolen i friminuttet, for å gå på biblioteket, stod en gjeng med jenter, som er venn med en kamerat i klassen, og banka og vinka og "småteasa" meg^^

det gjelder å ha respekt hos gutta - og samtidig ikke være ett rævhøl. da blir du likt av selv de populære :)

Endret av Skarpengland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...