Kurt Grusom Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nå tar jeg skrittet og skriver en helt egen tråd for dette. Jeg er rimelig lei av folk i alle mulige tråder skal si at 'i dag fikk jeg endelig pakken min fra play.com' eller 'jeg venter fortsatt på pakke sendt for 2 uker siden, når kommer den? er den borte??!' Derfor denne tråden. Her kan man fortelle om alle pakker som kommer/ikke kommer, om man har et behov for det. Det er forøvrig vanlig med alt fra fire dager til fire ukers leveringstid fra Play.com. Vær så god! Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jeg er rimelig lei av folk i alle mulige tråder skal si at 'i dag fikk jeg endelig pakken min fra play.com' eller 'jeg venter fortsatt på pakke sendt for 2 uker siden, når kommer den? er den borte??! Da har du alt for få bekymringer om du henger deg opp i dette. Uansett. 16/12 og 18/12 forsendelser kom 3/1, så det var noen som tok lang tid fra play.com Endret 4. januar 2009 av langtongting Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Eg bestillte 35 filmar den 8. desember. Statusen kun aldri forbi "Order Taken" og "Order Placed". Sidan dei ikkje har e-post måtte eg vente 21 dagar eller noko sånt for å kunne etterlyse dei via Play.com-kontoen min. Det gjorde eg for 2 dagar sidan, i dag vart dei fleste sendt. Einaste gangen er har hatt det problemet, normalt blir dei sendt ganske kjapt. Leveringstida tar eg med ei klype salt, det kan gå dagar og veker. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Haha, godt mulig! Mest for å ha noe å linke til hver gang det spørres om dette i div. tråder jeg stadig er innom.. Selv venter jeg på leveranser postet fra 16/12 og utover. Fikk faktisk en som ble postet 28/12 i dag! Det var raskt, må jeg si Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Leveringstidene varierer stort. Fikk selv en 21/12 forsendelse levert 28/12. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Eg bestillte 35 filmar den 8. desember. Statusen kun aldri forbi "Order Taken" og "Order Placed". Sidan dei ikkje har e-post måtte eg vente 21 dagar eller noko sånt for å kunne etterlyse dei via Play.com-kontoen min. Det gjorde eg for 2 dagar sidan, i dag vart dei fleste sendt. Einaste gangen er har hatt det problemet, normalt blir dei sendt ganske kjapt. Leveringstida tar eg med ei klype salt, det kan gå dagar og veker. 35 filmer, faktisk! Ville du PM'et meg med liste over hvilke, bare for å tilfredsstille min nysgjerrighet? Kanskje jeg finner noe som bør bestilles hit også.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Her er filmane: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Item : All Quiet On The Western Front (1930) Price : £5.00 Item : Chasing Amy (1997) Price : £5.00 Item : Cinderella Man Price : £5.00 Item : Hostage (Bruce Willis) Price : £2.99 Item : Primal Fear Price : £5.00 Item : Road To Perdition Price : £5.00 Item : Sunshine (2007) Price : £5.00 Item : The 51st State (2001) (5.1/DTS) Price : £5.00 Item : The Abyss - Regular Edition (1 Disc) Price : £2.99 Item : The Longest Day (2 Disc Special Edition) Price : £5.00 Item : Wanted Price : £6.99 Item : Babel (1 Disc) (2006) Price : £4.99 Item : Days Of Heaven Price : £5.99 Item : Felon (Fight Factory) Price : £8.99 Item : Into The Wild Price : £6.99 Item : La Dolce Vita Price : £5.00 Item : Mr. Brooks Price : £5.00 Item : Once Price : £5.00 Item : Once Upon A Time In The West - 2 Disc Collector's Edition Price : £5.00 Item : The Diving Bell And The Butterfly (Aka: Le Scaphandre Et Le Papillon) Price : £7.99 Item : The Lives Of Others (aka. Das Leben Der Anderen) Price : £5.00 Item : The Orphanage (aka El Orfanato) Price : £6.99 Item : Unforgiven - Special Edition Price : £5.00 Item : 2001: A Space Odyssey - Special Edition (2 Discs) Price : £6.99 Item : Batman: The Dark Knight (2 Discs) Price : £11.99 Item : Blade Runner: The Final Cut (2 Discs) Price : £5.00 Item : Butch Cassidy And The Sundance Kid Price : £5.00 Item : Citizen Kane (Single Disc Version) Price : £5.00 Item : Face/Off Price : £5.00 Item : Fracture Price : £5.00 Item : Good Will Hunting Price : £5.00 Item : No Country For Old Men Price : £5.00 Item : Rain Man - Special Edition Price : £5.00 Item : The Untouchables - Special Edition Price : £5.00 Item : Transformers (2 Discs) (2007) Price : £5.00 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fikk en pakke som ble sendt 29/12 i går, men venter fortsatt på en fra 24/12. Dere som venter: Ikke noe å bekymre seg over, de kommer frem til slutt! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 venter på noen fra 19 og slikt, men har fått sendinger som er sendt etter det er bare og vente. Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hvis jeg skal kjøpe to spill, må jeg bestille ett og ett for å slippe toll? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Nei, du kan bestille så mange du vil samtidig, du vil få ein ordre per vare uansett. Eg klarer forresten ikkje å putte meir enn 12-13 varer i handlekorga, då berre forsvinn dei igjen. Så lenge kvar enkeltvare ligg under momsgrensa så går det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå