BiB Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvorfor har den norske verjsonen av Hancock på DVD bildet av Holmenkollen i brillene hans. Er dette et slagt easter egg eller hva er det? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 http://www.filmmagasinet.no/no/Nyheter/200...rter-med-Norge/ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Artig nok, men ser ikke heeelt poenget med det. Det har ikke noe som helst med filmen å gjøre. Og når Will Smith på plakaten i tillegg ser ut som en snowboarder eller lignende, så sier plakaten meg faktisk ingenting om hva filmen handler om. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Som andre har påpekt gjorde filmmagasinet meg oppmerksom på dette for lenge siden. Hvorfor det har blitt gjort aner jeg ikke. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 PR såklart. Folk prater om at Will Smith ser på Holmenkollen (og Bryggen tror jeg), og vips så har Hancock festet seg til deres hjerner. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Finnes det noen liste over hvilke monumenter vi ser i de forskjellige landene? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Dette hadde vært mindre forvirrende hvis: a. Hancock var en internasjonal superhelt eller b. Han ikke hadde kledd seg som en som står på ski Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Står jo jævla tydelig i linken tjalla gav da... "I et kreativt forsøk på å booste interessen for filmen Hancock i ulike land verden rundt, har Sony Pictures produsert ”lokale” filmplakater" Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Står jo jævla tydelig i linken tjalla gav da... "I et kreativt forsøk på å booste interessen for filmen Hancock i ulike land verden rundt, har Sony Pictures produsert ”lokale” filmplakater" Vi har fått med oss det, men det er likevel en smule dumt, og ble kanskje spesielt "uheldig" når Will Smith ser ut som en ski-fyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå