hodetunderarmen Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Har fått en mail med vedlegg som gjør at outlook henger. hvordan kan jeg slette den uten å åpne outlook. tror det kan jelpe å slette bare vedlegget. det er på 28 mb. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 med mindre du kjører din egen mail-server, eller har veldig mye plass på mail-kontoen vil vel mailen bli slettet etter en liten stund Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 www.mailwasher.org .. finfint spam-filter og forhåndsviser av mailer på serveren. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hvis du har tilgang til webmail, så slett den derfra. Hvis ikke kan du prøve å bruke imap... Lenke til kommentar
hodetunderarmen Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 imap? har .online mail. når den er lastet ned til pcen forsvinner den fra serveren. prøvde å sende meg en ny mail slik at den merkede mailen når jeg opner inboksen skulle være den nye mailen, men den tok ikke imot den nye mailen. dvs den henger før den prøver å hente ny mail! Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Logg inn på http://epostleser.online.no/ og slett mailen du ikke vil ha. Lenke til kommentar
hodetunderarmen Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 det går ikke da mailen blir slettet fra serveren når den er lastet ned til pcen min. Lenke til kommentar
hodetunderarmen Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 hvor finner jeg vedleggene som outlook har lastet ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå