Lahamera Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Så 6.0 på expert til 999, 7.0 koster nesten det samme på adobe sine hjemmesider. Vil det si at det er samme pris overalt, eller? Har man ellers noen fordeler ved å kjøpe direkte fra adobe? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har aldri sett noen butikker som er noe spesiellt billigere enn å handle fra Adobe. Tom Lenke til kommentar
GeirG Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Handlet kombipakken med Photoshop E 7 og Premiere E 7 fra Adobe 29.desember. 31. desember ble den sendt og allerede 2.januar lå den klar for henting hos UPS. Så jeg kan fint anbefale Adobe. Tror ikke mange er så mye billigere per i dag. Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Er det enda boxer å få kjøpt? Jeg kjøper alt av programvare online og laster ned. Da slipper jeg unna skatter og avgifter. Lenke til kommentar
GeirG Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ja, det får man kjøpt. Jeg er sær, så jeg vil ha programmet på disk. Kjøper derfor ikke nedlastinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå