Fantaelskern Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei folkens. Har tenkt en liten stund, på vekter og sånt. og lurte på om den skriftelig prøven for vekter.... om den er vanskelig? kanskje dette var litt dumt spørsmål, men greit å vite litt før jeg tar det kurset. Om det er vanskelig eller noe sånt Mvh Alex Lenke til kommentar
proooo Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei folkens. Har tenkt en liten stund, på vekter og sånt. og lurte på om den skriftelig prøven for vekter.... om den er vanskelig? kanskje dette var litt dumt spørsmål, men greit å vite litt før jeg tar det kurset. Om det er vanskelig eller noe sånt Mvh Alex ..vekterkurs e lette saker. tok det i militæret ved evjemoen leir, arrangert av securitas. heile bransjen e egentligt bare profittører av det som enhver voksen person har rett til å gjøre, nemlig å si fra/forsøke å avverge noe åpenbart kriminelt - for eksempel hvis du ser noen knuse et butikkvindu i karl johans gate i oslo.. h Lenke til kommentar
Fantaelskern Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Hei folkens. Har tenkt en liten stund, på vekter og sånt. og lurte på om den skriftelig prøven for vekter.... om den er vanskelig? kanskje dette var litt dumt spørsmål, men greit å vite litt før jeg tar det kurset. Om det er vanskelig eller noe sånt Mvh Alex ..vekterkurs e lette saker. tok det i militæret ved evjemoen leir, arrangert av securitas. heile bransjen e egentligt bare profittører av det som enhver voksen person har rett til å gjøre, nemlig å si fra/forsøke å avverge noe åpenbart kriminelt - for eksempel hvis du ser noen knuse et butikkvindu i karl johans gate i oslo.. h den delen med skriftelig prøve, er det sånn man består uanz lr er det bare å følge med tenkte å ta den nå i nyåret, siden jeg er i siviltjenesten...får deka 8k til kurs, blir litt dumt om jeg stryker:P Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg begynte bare å jobbe som mobilvekter jeg. Kan jobbe en liten stund uten kurs. Så dekket jobben hele kurset for meg... Sparte noen tusenlapper på det kan man si. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Prøven er ikke vanskelig. Avkryssningsprøve. Så lenge du har hue litt med deg i undervisningen så går det glatt. Lenke til kommentar
___ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Basert på egne observasjoner og ikke minst medias fokusering på en stadig økende mengde med "overgrep" begått av vektere, så kan jeg ikke tenke meg at det er vanskelig å bli vekter. Dette er slett ikke ment som noe angrep på vekterstanden som sådan, da jeg vet at det finnes mange vektere som tar sitt arbeid seriøst og som opptrer korrekt og høflig uansett hvem de står ovenfor. Men så har vi da disse råtne egga, som virkelig får meg til å lure hvilke opptakskrav de har i den bransjen... Ta deg en tur til området rundt Oslo S, så vil du forstå hva jeg mener. Werner Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Prøven er lett, men i militæret hadde vi folk som fikk stryk på prøvene. Lenke til kommentar
Fantaelskern Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Takker for hjelpen Da får jeg bare sette huet inn i det så får jeg det sikkert til Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Takker for hjelpen Da får jeg bare sette huet inn i det så får jeg det sikkert til Vanskelig? På de to kursene jeg har vært på, har ingen gått derifra før alle har bestått Hvorfor det er folk her på forumet som absolutt skal henge seg opp i 2-3 saker som har vært i media, er meg en gåte. De aller fleste vektere jobber dessuten ikke på kjøpesenter eller på Karl Johan... For en som ikke har noe utdanning å skryte av, og som alternativ til å jobbe i kassen på Rema, er det å jobbe som vekter en ypperlig jobb. OK betaling, mange firmagoder og godt samhold. Det mest negative må være om du har en sjef som ikke evner å sette opp normale vaktlister og at du gjerne må være på jobb mens venner/familie har fri... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Det er ikke så vanskelig å finne en 8-16 jobb i storbyene da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå