MrNilsen1986 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei. Jeg var inneforstått med at gh4 med trommer, mic, gitar osv kun kom til nyere konsoller. Men ser nå at det selges til PS2 også. Noen som har testet dette? Og hvordan kobles allt dette til, med tanke på at ps2 har 2 usb og 2 kontrolleringanger. Kobles allt til en HUB elns? på forhold takk for svar. Mvh Marius Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Testet det hos en venn. Fungerer fint, men vet ikke hvordan det er med tilkoblinga. Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Høres bra ut Så nå om noen vet hvordan man kobler det til, er jeg ikke langt unna bestill knappen Noen som vet om noen plass de selger kun trommer? Har mic og 2 gitarer, og spillet så Endret 4. januar 2009 av MrNilsen1986 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 på PS3 er det innebygget USB hub i senderen til gitaren. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Høres bra ut Så nå om noen vet hvordan man kobler det til, er jeg ikke langt unna bestill knappen hvorfor har tilkoblingen noe å si? Du kan jo selvsagt koble det til ps2en uansett hvilken ps2 du har. Meennne.. nå når en finner ps3 til 3000 kroner rundt omkring hadde jeg nå heller kjøpt en ps3 Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 For jeg har to gitarer fra før, gh1 og gh3. Så lurte på om det gikk og koble disse til, og kjøpe bare trommesett. Venter ps3 kjøpet an, har blueray spiller, så trenger ikke den Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Trommer selges ikke separat, uheldigvis . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå