Gå til innhold

BK: Fyret i originalinnpakkingen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hah, aw, jeg føler litt småsynd på deg for at ingen har sagt noe.

Jeg kan jo prøve, selvom jeg er en amatør.

Sånn rent teknisk så virker det jo greit, helt til toppen av toppen av fyret blir ute av fokus. Virker sånn for meg ihvertfall.

Ellers liker jeg det, og det med julestjernene i vinduet (?) gjør så at jeg blir sittende å undre.. Vet ikke helt hva jeg skal si, men at jeg blir sittende og gruble, ville jeg jo tro er bra :)

Endret av Luddezor
Lenke til kommentar

Når man kommer så nære et fyr, så blir man jo stående å ta bilde oppover (nesten) siden fyret er så høyt og man vil ha med alt på et bilde. Føler det blir litt rart når fyret strekker seg opp i bildet. Du kunne prøvd å tatt bildet fra litt lenger avstand, eller tatt bildet på en liten høyde, sånn at du står omtrent på høyden til halvparten av fyret. Da kunne du ha fått med alt, uten det blir seende litt rart ut. Det er hva jeg tror :)

Lenke til kommentar

Wiciwato:

Skulle ønske jeg kunne tatt bildet på lengre avstand ja.

Desverre ville det gjort at jeg fikk med masse annet rart som ikke hører hjemme i settingen.

Er desverre også meget vanskelig å komme opp noen meter for å ta bilde der òg. Men skjønner godt poengene deres :ermm:

Luddezor:

Vi er begge amatører, du trenger ikke tenke på dèt:p

Ja det er nok noe uskarpt oppover på fyret. Ser det.

Jeg liker julestjernene som du helt riktig peker på. Bra at de gir deg en grublestund :D

Lenke til kommentar

Hyggelig at det er hjemlige trakter for deg òg!

Ble litt nysgjerrig nå...

Kunne desverre ikke med det eneste objektivet jeg har, få med mere av fyret uten å kutte på nedre bildekant, da brennvidden er 18mm, og lengre bak ville ødelagt bildet enda mer som du sikkert vet.

Men ja, det ville sett bedre ut :ermm:

Ellers noe å nevne om bildet?

Lenke til kommentar

Jeg har veldig sansen for sånne perspektiver, og du får fint fram det monumentale ved fyret. Og det ligger en historie om en ganske så røff kyststripe her. Skjønner jo godt at det ikke alltid lar seg gjøre, men jeg skulle jo gjerne sett litt av den samtidig. Jeg hadde ikke sett sort/hvitt-versjonen, men jeg liker nok denne versjonen bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...