Beleghelm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Trenger litt hjelp til å finne mer ram til min nye maskin. Det står nå 2G i den men vil gjerne ha 4G. Noen som har noen bra tips til noen brikker som passer? Den kjøre på vista å har 2x Gforce 8700 skjermkort. På forhånd takk for svar:) Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Trenger litt hjelp til å finne mer ram til min nye maskin. Det står nå 2G i den men vil gjerne ha 4G. Noen som har noen bra tips til noen brikker som passer? Den kjøre på vista å har 2x Gforce 8700 skjermkort. På forhånd takk for svar:) Komplett.no med flere har egne minnekonfiguratorer. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=397245 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ikke noe problem det, bare husk at du får tak i minne med samme hastighet hvis du skal sette inn en ekstra modul, f. eks. har du minne med 667MHz hastighet, så må du kjøpe samme type. Dessuten tror jeg ikke XPS M1730 støtter høyere hastighet enn 667 MHz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå