Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har spytt i munnen konstant


deathshot

Anbefalte innlegg

Hei!

I de siste 2 dagene for jeg spytt i munnen uten jeg vil det, det er lxsm noe som lekker ut. Jeg må spytte hvert minutt, vis ikke jeg gjør det, renner spyttet bare ut av munnen. Og om natten er det verst! Jeg for ikke sove, jeg må enten svelge spyttet hvert minutt, som er veldig ekkelt. Vis jeg ikke svelger spyttet, så renner det bare ut av munnen min. Først trodde jeg at det er normalt og jeg har aldri lagt merke til det, men etter den natten skjønte jeg at noe var galt.

 

Noen hjelp? Noen som har vært i samme situasjon før? Bør jeg dra til legen?

Jeg har samme som deg for jeg er syk med hals betenelse :hmm: jeg hoster hvarfall og er tør i halsen på en måte :ermm: jeg hater og være syk :no: bare når jeg svelger så mye spytt så blir jeg kvalm og noen ganger breker jeg meg :no: har det skjedd med deg?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 år senere...

Har det samme!

Sitter oppreist i senga og søkte akkurat etter dette for å finne ut om dette er normalt i forbindelse med sår hals. For har ikke hatt det på denne måten før. Vert ute i heile dag, kjente i stad når eg kom inn at halsen begynte å gjøre veldig vondt. Dette blir en hard forkjølelse tenkte jeg!!! Trøtt og sliten gikk jeg til sengs tidlig og tenkte ikke noe mer på det. Noen timer senere våknet jeg veldig urolig og klarte ikke å puste alt var tett og jeg klarte ikke å slutte å svelge. Så kom det bare mer og mer væske i munnen. Dette er der ennå etter en time på sengekanten. No er det berre vondere i halsen og verre å svelge så mye. Unnskyld for lang historie, man må ha noe å gjør så jeg ikke klikker ;P

 

Er det noe som funker mot dette?? Dere som har hatt det før??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...