Demantios Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Sikker på at det ikke er psykisk? Jeg kjenner spyttet samler seg opp når jeg leser denne tråden her. Typisk at man har tankene på spytt i underbevisstheten og svelget ikke gjør som det skal av den grunn Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Var hos legen idag, fikk time 22.Januar, og hun dama som satt der ba meg slutte å spytte spyttet, fordi det gjør at kroppen produserer mer spytt.. Hatt dette i faen meg 4 dager nå, trokke det varer helt til 22 Januar ass.. Og det verste er at jeg fikk annmerkning av læreren får å gå fram og tilbake får å spytte. Han trodde det ikke fantes noe sånt, at man måtte spytte hele tiden.. Utrolig kvalmt å svelge det slik er nu livet Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Sikker på at det ikke er psykisk? Jeg kjenner spyttet samler seg opp når jeg leser denne tråden her. Typisk at man har tankene på spytt i underbevisstheten og svelget ikke gjør som det skal av den grunn Ikke så veldig avansert, du blir bare oppmerksom på spyttet som du har i munnen. Akkurat som du ikke kjenner klærne du har på deg før du tenker på det. Om du har lyst til å lure kroppen til å produsere mer spytt så kan du tenke, se eller lukte på mat. Det er ikke ekkelt å svelge spytt, det er for det meste vann. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Jg tenker på noe annet, men spytter samler seg for det Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jg tenker på noe annet, men spytter samler seg for det Konstant? Altså så når du er dypt konsentrert i noe, har det gøy, etc så får du aldri 5min pause fra det uansett? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) fuller seg opp fort, får det når jeg spiller spill også.. Tenker ikke serlig på spytt da Edit: Kommer ikke når jeg spiser, da svelger jeg så klart spyttet. Men kan ikke gå rundt og spise noe hele tiden Endret 7. januar 2009 av Deathshoot Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Det er ikke unormalt. Tallene jeg har sett på spyttproduksjon går fra 0,75 til 2 liter om dagen, jeg veit ikke hva som er det eksakte tallet, men det er sikkert noe rundt det. Det produseres nesten ikke noe spytt når man sover så jeg gidder ikke å ta med det. La oss si at du sover 8 timer om natta. Da er du våken 16 timer om dagen. Du produserer da i gjennomsnitt noe rundt 9-25 teskjeer eller 3-8 spiseskjeer med spytt i timen. Endret 7. januar 2009 av Gronko Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Vel, jeg trodde det var normalt aller først.. Jeg trodde at jeg aldri hadde lagt merke til det men om natten så fyller munnen min fult av spytt. Og jeg får mye mer enn 3-8 spisekjeer. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jammen hva i all verden. Sinnsykt som jeg begynte å produsere spytt etter å ha lest denne tråden Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Prøv Om du går tom for spiseskjeer så har du sikkert en hjelpsom nabo. Litt mer alvorlig. Det kan være at du har en subjektiv følelse av for mye spytt, men det kan også være noe som legen må finne ut. Går du på noe medisiner som kan øke spyttproduksjonen? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Går du på noe medisiner som kan øke spyttproduksjonen? Nei Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 okei, har prøvd å drikke kefir . Prøvde Kanel nå, skal se hva resultatet blir... Nja, ingen forskjell Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Prøv å spis kanel. JA! når du først har så mye spytt som du sier, kan det hende du faktisk klarer dette umulige, altså en spiseskje med kanel! hvis ikke kan jeg ikke si du har så mye spytt Endret 7. januar 2009 av simster Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Eller merka litt forskjell Æsj ass, kanel smaker DRITTTTTTTTT Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 http://www.tannhelseklinikken.no/spoer_tan...rrhet.html#spm1 Jeg fant, jeg fant. Ser ut som om du må lære deg å svelge. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Tusen takk, for da svelge den resten av dagen Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Kanel? Det er jo en mulighet for at det er noe rart med deg. Jeg produserer ganske mye spytt selv så jeg veit hvor irriterende det kan være. Om du sutter på et eple så slipper du slafselyder når du skal prate i telefonen. Endret 7. januar 2009 av Gronko Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Litt Ot: Ser at det står mye DOG i flere setninger, hva står der får? Endret 7. januar 2009 av Deathshoot Lenke til kommentar
Gjest Lodve Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Plutselig nå i natt når jeg skulle legge meg fikk jeg dette problemet selv. Føles som at hver gang jeg svelger, fylles munnen med en gang opp med spytt. Hva årsaken er, aner jeg ikke. Men økt spyttprodusjon er noe jeg aldri hadde tenkt på at kunne holde meg våken hele natten. Har prøvd alle tipsene som står her (bortsett fra kanel, går ikke i den fella), men ingenting funket. Så nå sitter jeg her og svelger hvert tiende sekund. Ikke den beste natten i mitt liv. Verste er egentlig å ikke vite hva som forårsaker det eller hva man kan gjøre med det! Håper å til slutt bli så trett at jeg sovner før munnen fylles så mye at det blir ubehagelig og at hele greia er borte vekk i morgen tidlig. Hvis ikke aner jeg ikke hva jeg kan gjøre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå