Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ser lyse prikker overalt, hele tiden.

Gjest Synsforstyrrelser

Anbefalte innlegg

Fin tråd dette. Poster her selv om den er gammel ;)

Hadde en merkelig hendelse i går, stod opp på morningen for å hente meg et glass vann da disse såkalte prikkene kom. De forsvant etter noen sekunder. Ble litt akohol kvelden før en ikke så mye at jeg ble full men jeg hår som regel vondt i hodet dagen der på selv om jeg ikke drkker meg funn 4-5 halvliterer kan være nok. Tok meg en Ibux 400mg Litt senere satte jeg meg på trikken da synspuktet mitt pluteslig kom sakte i mot meg. Synes at det var litt ubehagelig varte i ca 30 sekunder før det ga seg. En halvtime senere stod jeg og ventet på bussen så ble synet litt blurry og jeg så noe som kunne ligne på støv på øyet bare en god del større. Dette varte i ca. et minutt.

Har hatt disse prikkene tidligere og første gang for ca. 14 år siden. Den gang besvimte jeg og gikk i bakken med et smell. dette var på sommeren og det var en skikkelig varm dag hvor jeg og noen kompiser hadde røyket litt hasj. Hadde heller ikke spist noe den dagen eller fått i meg noe særlig med veske. Disse prikkene har kommet nå og da siden den gang, og de kom på nytt i dag for en halv time siden. Sluttet med hasjrøyking da jeg var 20 år da jeg Merker at jeg ikke har så god matlyst om dagen og har heller ikke den sunneste livsstilen. Trener ikke pga dårlig nakke, går endel i pølser og pizza og jeg spiser ikke fisk og er ikke noe flink til å drikke melk. Jeg spiser aldri frokost, har ikke matlyst på morgenen. Har også plager med stikkende smerter i venstre bryst. Kommer i blandt og går som regel over veldig fort men noen ganger kan det være sikkelig vond og vare lenge. Denne stikkingen har jeg hatt siden jeg var 14 år. Er nå 31. Denne stikkingen forsvinner som regel hvis jeg strekker armene i været og puster dypt og rolig men ikke alltid. Hvis dette ble litt mye på en gang så beklager jeg.

Postet av anonym: c59ab49c00f26c53c5a3a0cfd8a217b0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 år senere...

Bruker du briller? Kanskje du bør gå til optiker? Man kan få rare symptomer dersom man "presser" øynene til å stirre på skjerm over tid når man egentlig skulle brukt dette. Husker da jeg var 18 gjorde jeg slikt, endte med å få "flashlamper", og de gikk bort rett etter at jeg begynte med 0.5 briller.

Endret av nacario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...