Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

18-års grense på å kjøpe sexleketøy over nett :/

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det stemmer nok Scumbag, men samtidig vil en uekte vagina være bedre enn en hånda, noe som mange har lyst å prøve. Alt er relativt :)

I tillegg er nok dette veldig individuelt, du liker ordentlig sex best, noen liker kanskje falsk vagina best. Har hørt om flere gutter som synes det er deiligere å pisse enn å ha sex..

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Lise_*
Det spiller ingen rolle selv om du er under 18. Har bestillt ting derifra før, og jeg er 14 :)

Når pakka kommer på postkontoret så står det ikke noen sted på den at den er fra kondomeriet heldigvis.. Litt flaut hvis foreldra mine hadde henta posten og lest hva det står på hentelappen :p

Hva står det på hentelappen da? ;o

Lenke til kommentar
Det spiller ingen rolle selv om du er under 18. Har bestillt ting derifra før, og jeg er 14 :)

Når pakka kommer på postkontoret så står det ikke noen sted på den at den er fra kondomeriet heldigvis.. Litt flaut hvis foreldra mine hadde henta posten og lest hva det står på hentelappen :p

Det er vel ikke så viktig så lenge du får det du skal ha, er det? :)

Jeg husker ikke hva som står, men det står hvertfall ikke noe om kondomeriet :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Lise_*

Nei, så sant så sant. Men den kommer jo i postkassa, og det er som regel ikke jeg som henter posten ;-)

Så litt kjipt hvis foreldra mine finner ut hvor pakken kommer fra ^^

Lenke til kommentar
Er ikke 18 års aldersgrense for å kjøpe sexleketøy, men det er 18 års aldersgrense å kjøpe noe over nett ;) .

hmm, mener jeg har sett en "18års avdeling" på kondomeriet @ kløverhuset i bergen...

Butikken kan sette opp egne regler i tillegg.

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar

Nei, så sant så sant. Men den kommer jo i postkassa, og det er som regel ikke jeg som henter posten ;-)

Det skjønner jeg godt :p Men jeg har bestillt derifra selv, og jeg vet at det ikke står noe om at den er fra kondomeriet på verken pakka eller hentelappen ^^..

Lenke til kommentar

Det skjønner jeg godt :p Men jeg har bestillt derifra selv, og jeg vet at det ikke står noe om at den er fra kondomeriet på verken pakka eller hentelappen ^^..

Okei! Men hvordan får du henta den på postkontoret da? Man må vel være 18? Med mindre det ikke står noe om at det er handlet på nettet da? Må spørre litt, har bestilt selv skjønner du..!! ;-)

Lenke til kommentar

Postens jobb er jo å levere, ikke gå rundt å passe på aldersgrenser, det er jo nettbutikken sin jobb. Og om du oppgir falsk alder så går de heller ikke rundt å sjekker om alderen er riktig.. xD Du får henta den uansett hvor gammel du er, så lenge den står på navnet ditt ^^

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar
Jepp, det stemmer. 1/3 av butikken (innerste delen) er 18 års aldersgrense på. Men altså, tror ingen ville kommet og hentet deg ut om du gikk inn som tilsynelatende under 18 år.

Joda. Men vi var vel 14 da det skjedde, blir vel ikke det samme om en sekstenåring gjør det, f.eks.

Nei de stopper deg ikke, selv om du er for ung.

Jeg husker godt da jeg var et lite barn på 13 år.

Da gjikk jeg og en kamerat inn dit å kjøpte lommemus.

Way to much fun...

Lenke til kommentar
Jepp, det stemmer. 1/3 av butikken (innerste delen) er 18 års aldersgrense på. Men altså, tror ingen ville kommet og hentet deg ut om du gikk inn som tilsynelatende under 18 år.

Joda. Men vi var vel 14 da det skjedde, blir vel ikke det samme om en sekstenåring gjør det, f.eks.

Nei de stopper deg ikke, selv om du er for ung.

Jeg husker godt da jeg var et lite barn på 13 år.

Da gjikk jeg og en kamerat inn dit å kjøpte lommemus.

Way to much fun...

Er opp til butikken å bestemme, på noen butikker er det f eks 18 års aldersgrense på drink mix ala Tom Collins, San Fransisco og Roses Lime, mens i andre butikker kan alle kjøpe det.

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest Guest_Penthaligon_*

Kjøpte en håndholdt vagina på kondomeriet i Oslo forleden. Gikk helt utmerket. Jeg er 15, selv om jeg ser mye eldre ut. Hadde forventet at jeg skulle bli stressa, men det var en hyggelig atmosfære og hjelpsome arbeidere. Absolutt noe å anbefale neste gang dere er i Oslo. Ingenting å bekymre seg for i det heletatt.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...