Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

18-års grense på å kjøpe sexleketøy over nett :/

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

17 var stort for en 15-åring, gjennomsnittet i Norge er på 14-15 i voksen alder ;)

12cm er derfor under gjennomsnitt ja, men som jeg har skrevet flere steder går det an å strekke vaginaen, og gjøre den litt lengre om du vil. Og det er også et hull i enden. (siste gang jeg sa dette nå)

Lenke til kommentar
Mange som er ferdig utviklet der nede når de er 15?

Er jo ikke noe større nå en om 5 år.. (Eller det vet jeg jo ikke enda men tror ikke det)

Er vel mange som tror det, men langt ifra om at man i det hele tatt er ferdig utviklet noen steder i en alder av 15 år.

Lenke til kommentar

I dag fikk jeg pakken! :D Gledet meg som en unge da jeg gikk med den hjem fra posten... Ble veldig fornøyd da jeg åpnet den, men har ikke prøvd ut godsakene enda.

Pakken var helt og 100% diskré, en brun eske med "NN As *postnummer/sted*" som eneste avsender. Veldig fint for oss som ikke er våre egne sjefer, men som isteden har mødre som roter rundt omkring...

Har heller ikke fått noe problem angående alderen min, så tror egentlig det bare er en tulleregel som ingen har giddet å ta vekk.

Endret av Genuine Genes
Lenke til kommentar
Jepp, det stemmer. 1/3 av butikken (innerste delen) er 18 års aldersgrense på. Men altså, tror ingen ville kommet og hentet deg ut om du gikk inn som tilsynelatende under 18 år.

Joda. Men vi var vel 14 da det skjedde, blir vel ikke det samme om en sekstenåring gjør det, f.eks.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...