Rudde Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvordan er kanten på den andre siden? Ettersom den skal ut igjen også xP Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Vi kan ta dette i andre tråden jeg opprettet Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Så her er det bare å kjøre tuppen i bånn, gutter Endret 7. januar 2009 av Nidaroo Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Så her er det bare å kjøre tuppen i bånn, gutter Blir vel gjennom bånn xP Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Gjennom bånn funker fint det Men må ikke kjøre tuppen i bånn om du har sex på ordentlig, dere gutter. Det kan gjøre vondt for jenta Og om tuppen går gjennom bånn på jenta, vel, da foreslår jeg du ringer sykebil fort som faen. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hva er egentlig normal lengde der? (Hos jenter) Er det sånn Ca likt som hos gutter? Og når vi er på det hva er en gjennomsnittlig penis? Jeg har 17 cm, derfor jeg syns 12 cm hørtes litt kort ut. BTW, har ikke målt omkrets xP Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 17 var stort for en 15-åring, gjennomsnittet i Norge er på 14-15 i voksen alder 12cm er derfor under gjennomsnitt ja, men som jeg har skrevet flere steder går det an å strekke vaginaen, og gjøre den litt lengre om du vil. Og det er også et hull i enden. (siste gang jeg sa dette nå) Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Stor for en 15 åring? Mange som er ferdig utviklet der nede når de er 15? Er jo ikke noe større nå en om 5 år.. (Eller det vet jeg jo ikke enda men tror ikke det) Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Mange som er ferdig utviklet der nede når de er 15? Er jo ikke noe større nå en om 5 år.. (Eller det vet jeg jo ikke enda men tror ikke det) Er vel mange som tror det, men langt ifra om at man i det hele tatt er ferdig utviklet noen steder i en alder av 15 år. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Når gjennomsnittet for utvokste menn i Norge er 14-15 er jo 17cm for en som mest sannsynlig ikke er fullt utvokst enda ganske stort, er i alle fall over gjennomsnitt. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 ... Men hvor "lang" er den hos jenter? Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Varierer fra jente til jente. Tror gjennomsnittet var noe på 7-12cm. Noe som betyr at du mest sannsynlig ikke vil kunne få hele penisen inni jenta. Noe som også betyr at om du hadde hatt kortere penis ville du greid nettop det Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Joja, kjipe saker. Jeg som trodde vi skulle så og si mach'e hverandre .. Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke en minste nøling fra hun/han i kassen? Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) I dag fikk jeg pakken! Gledet meg som en unge da jeg gikk med den hjem fra posten... Ble veldig fornøyd da jeg åpnet den, men har ikke prøvd ut godsakene enda. Pakken var helt og 100% diskré, en brun eske med "NN As *postnummer/sted*" som eneste avsender. Veldig fint for oss som ikke er våre egne sjefer, men som isteden har mødre som roter rundt omkring... Har heller ikke fått noe problem angående alderen min, så tror egentlig det bare er en tulleregel som ingen har giddet å ta vekk. Endret 8. januar 2009 av Genuine Genes Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ikke noe problem, jeg og dama bestillte noen greier fra kondomeriet før jeg fyllte 18. Hadde ingen problemer. postoppkrav :=) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Er ikke 18 års aldersgrense for å kjøpe sexleketøy, men det er 18 års aldersgrense å kjøpe noe over nett . Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Er ikke 18 års aldersgrense for å kjøpe sexleketøy, men det er 18 års aldersgrense å kjøpe noe over nett . hmm, mener jeg har sett en "18års avdeling" på kondomeriet @ kløverhuset i bergen... Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Jepp, det stemmer. 1/3 av butikken (innerste delen) er 18 års aldersgrense på. Men altså, tror ingen ville kommet og hentet deg ut om du gikk inn som tilsynelatende under 18 år. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jepp, det stemmer. 1/3 av butikken (innerste delen) er 18 års aldersgrense på. Men altså, tror ingen ville kommet og hentet deg ut om du gikk inn som tilsynelatende under 18 år. Joda. Men vi var vel 14 da det skjedde, blir vel ikke det samme om en sekstenåring gjør det, f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg