Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

18-års grense på å kjøpe sexleketøy over nett :/

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spiller ingen rolle selv om du er under 18. Har bestillt ting derifra før, og jeg er 14 :)

Når pakka kommer på postkontoret så står det ikke noen sted på den at den er fra kondomeriet heldigvis.. Litt flaut hvis foreldra mine hadde henta posten og lest hva det står på hentelappen :p

Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig lovlig å handle på nett selv om du er under 18. Om det faktisk fins en slik obskur lov er den nok sovende, for jeg har aldri hatt noen problemer med det.

Hvorfor kjøpte du ikke fleshlight?

Så jeg kan bare bestille meg en kasse øl uten at det blir tatt?

Selvfølgelig blir det tatt. Men om det ikke skulle bli tatt vil ikke du få noen straff, så lenge du ikke oppgir falsk informasjon selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Det spiller ingen rolle selv om du er under 18. Har bestillt ting derifra før, og jeg er 14 :)

Når pakka kommer på postkontoret så står det ikke noen sted på den at den er fra kondomeriet heldigvis.. Litt flaut hvis foreldra mine hadde henta posten og lest hva det står på hentelappen :p

Hadde egentlig tenkt å bestille fra kondomeriet, men sto ingen steder på siden deres (som jeg kunne finne) at de pakket det diskré inn. Jeg tar ingen sjanser, så da tok jeg nytelse.no istedenfor ;) Men greit, da kan jeg jo ta kondomeriet neste gang!

Er de gode til å pakke pakkene diskreé?

Vet ikke hvor gode de er, men i alle fall i følge nytelse.no vil ingen kunne se hva som står inni. Avsender er i følge dem bare "NN As.", altså nytelse.no. Ellers står det bare sånn nummer på pakken for å kunne spore den. Tror de fleste slike nettbutikker sender pakkene diskré.

1. Det er selvfølgelig lovlig å handle på nett selv om du er under 18. Om det faktisk fins en slik obskur lov er den nok sovende, for jeg har aldri hatt noen problemer med det.

2. Hvorfor kjøpte du ikke fleshlight?

1. Står faktisk på siden når man skal bestille noe at man må være 18 år.

2. Jeg har allerede en falsk vagina :) Og fleshlight er ganske dyrt, koster 600-800kr. Jeg kjøpte 3 ting som samlet kom på oppunder 500kr inkludert postoppkrav og frakt.

Lenke til kommentar

Selvsagt får du lov til å spørre ;)

Bedre og bedre, jeg er ingen ekspert akkurat. Det skal visstnok være ganske bra, den er også ganske dyr for en såkalt lommevagina (den er liksom litt mer bærbar enn andre. Noen falske vaginaer er hele rumper/vaginaer, kanskje også dukker. Vanskelig å drasse rundt på den)

Har fått ganske god kritikk også. Men fins mange ting du kan prøve før denne, om du ikke har drøss med penger da!

Lenke til kommentar

Respekten, pffft. De må ha respekt for at du har lyster. Og du gambler egentlig veldig lite, så lenge de ikke er veldig mistenksomme. Pga ingen kan jo som sagt se hva som er i pakken fra enten kondomeriet.no eller nytelse.no.

Foreslår du begynner med noe litt billigere, så kan du heller bevege deg opp mot en fleshlight om du likte det første du kjøpte :) På den måten slipper du å annlegge en dyr standard. Men for all del, ditt valg. Og er ikke nødvendigvis pris om avgjør hvor bra DU synes produktet er heller. Er smak og behag :)

Lenke til kommentar

Som nevnt tidligere, det er generelt 18 års aldersgrense på all slags netthandel, ikke fra lovens side, men fordi butikkene naturlig nok vil spare seg for mye bryderi på den måten. Det trenger ikke å være varenes natur som avgjør.

Derimot kan jeg se for meg at en voksenbutikk opererer med attenårsgrense likevel, for å ha litt ryggdekning. Så slipper de dårlig PR og sinte foreldre.

Lenke til kommentar

16 års "grense" på sex og 18 års "grense" på sexleketøy xP

Huh?

EDIT: Jeg kunne fint bestille PC'en min til over 20 000 kr på Amnetio uten problematikk rundt alder, snakket tom med dem på Tlf og de viset min alder..

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar
Har du noe å anbefale? xP

Jeg skulle utforske litt, så jeg gikk på kondomeriet og kjøpte denne lille saken her:

http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9775656

Om du bruker glidemiddel (som du bør/må, den blir ødelagt også om det er helt tørt) er dette en fantastisk opplevelse. Har aldri hatt sex, så har ingenting å sammenligne med, men det tror jeg ikke du heller har i din alder.

Den er veldig fin, lett å vaske, ikke noe avansert drit eller noe som kan bli ødelagt. Tror du kan bruke det glidemiddelet du vil, men anbefaler vannbasert. Penisen min er litt lengre enn denne, men det vil ikke være noe problem fordi det er et hull i enden, så hodet bare stikker ut bak ;P Faktisk litt digg.

Som du ser på bildet har den små slags ringer inni, disse stimulerer hodet noe helt jævlig, fantastisk godt. Anbefales på det varmeste.

Jo mer glidemiddel jo bedre blir det ;) Du kommer garantert til å få mange fine stunder med denne.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...