steamern Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei! Hvis jeg skal ha en htpc som er stillgående, brukes til spill, film, musikk o.s.v. Hva burde jeg velge? Vil også at lyd og bilde overføres via samme HDMI. Og jeg har en begrensning på 7000 kr. Noen som har forslag? (tar imot alle.) Takker for alle svar! Lenke til kommentar
chirsso Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei! Hvis jeg skal ha en htpc som er stillgående, brukes til spill, film, musikk o.s.v. Hva burde jeg velge? Vil også at lyd og bilde overføres via samme HDMI. Og jeg har en begrensning på 7000 kr. Noen som har forslag? (tar imot alle.) Takker for alle svar! Her er hva jeg har i stua. Fornøyd med denne. Koster ca. 7000,- hvis du ikke velger intern TV løsning. Dekker de behovene du sier, skjermkortet er nokså kraftig og kjører de aller fleste spill. Dette er en stille maskin. CPU viften bråker noe ved høy belastning så her har jeg bestilt en Scythe Ninja Mini til ca. 350 ,-kr. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=85470 Lenke til kommentar
steamern Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Kan jeg bruke en annen Psu? (f.eks hos komplett.no) Hva vil det evt. gå ut over? Hvilken burde jeg velge? (må være stille som mus) Takker Lenke til kommentar
chirsso Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kan jeg bruke en annen Psu? (f.eks hos komplett.no) Hva vil det evt. gå ut over? Hvilken burde jeg velge? (må være stille som mus) Takker Kan selvsagt bytte ut PSU. Velg da en fra Corsair, kjent for god kvalitet. Mist er også et godt alternativ, selges hos Netshop. Tips: Velg et med avtagbare kabler, ofte trangt i et HTPC kabinett. Les litt rundt på forumet her og mspc.no. Mange oppsett her til rundt denne prisen. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Skal du gå for AMD løsning burde du vente i noen dager. AMD lanserer Phenom II 920 som er vesentlig raskere enn Phenom og mer stillegående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå