Gå til innhold

Krigen i Gaza - SMS fra Mads Gilbert


Anbefalte innlegg

Han mener at terroraksjonen i den konteksten (omstendigheten) det var, var greit og han støttet det. Fordi han mener at slik det var da ga verdenssamfunnet USA legitim rett til å bombe Irak. Og i den konteksten (omstendighetene) støttet han angrepet.

 

Men vil slutte å flisespikke mer nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han sier at hvis USA har en legitim rett, altså USAs militæroperasjoner blir godkjent av FN eller lignende instanser, til å angripe fattige land og dermed drepe fattige, uskyldige og forsvarsløse sivile

Problemet er bare at USA ikke går inn for å angripe og drepe sivile. Dermed blir det noe helt annet enn å faktisk gjøre det.

 

Forøvrig så mener jeg det er flisespikking å diskutere uttalelser som falt for mange år siden i "kampens hete" så og si.

Det sier veldig mye om hva slags avskyelig, dobbeltmoralsk person han er, som kan finne på å si hva som helst for å pushe den fascistiske agendaen sin.

Lenke til kommentar

Ná har du klart á omtale Gilberts som alt av det fólgende:

 

anti-israeler

avskyelig

avskyelig

bløffer

dikter

dobbeltmoralsk

drittsekk

eneste mål i livet å produsere kommunistisk søppelpropaganda

ensidig

fantasifull

fascistisk

fjols

hjernevasket

kommunist

kommunistsvin

løgnaktig

propagandamaker

propagandarør

rotte (!)

uærlig

USA-hater

venstreadikal

 

Det mangler egentlig bare nazist og pedofil fór du er igjennom spekteret av personangrep. Det er tydeligvis flere enn Gilbert som er villige til á si hva som helst for á fronte sin ideologi. Gilbert skal angripes - rent pá person - med all styrke som finnes. Bare synd at personer som omtaler andre som rotte, fjols og drittsekk tenderer til á ha svake argumenter til á begynne med.

Lenke til kommentar

Hmmm...

 

Beklager at jeg reagerer Simon, men jeg anser fleip og flåseri som en av mange måter å sabotere en diskusjon på. Selv "dumme" spørsmål fortjener saklige svar. Og kan man ikke svare saklig, så kan man heller la være.

 

Det kan selvsagt hende at dere alle er så leie av denne tråden at dere heller provosere frem en stengning. Nå er ikke jeg moderator lenger, men dette synes jeg er en dårlig måte å få siste ordet på.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...