Gå til innhold

Hvor skal jeg dra i militæret?

vegge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du blir testet på 3000m første eller andre uka du kommer inn i militæret. Altså ikke på sesjon, men under rekruttperioden. På sesjon kan du si mye dritt. Du kan feike tester, late som du har dårlig syn, si du har verdensrekord på 3000m, ha psykiske problemer, selvmordstanker, vondt i lilletåa eller andre dumme ting. Men jeg tror det stort sett lønner seg å være ærlig.. :)

Og man løper ute i friluft - ikke noe tredemølle!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
vel. er jo krav på hvor fort du skal løpe 3000m, så de må vel teste deg vel? da kan du jo sitte der å snakke shitt da. :lol:

Vel, kravet for godkjent infanterist er 15min på 3000m, men det burde de fleste normale personer klare...

Ellers... hvis du ikke klarer kravet, så ryker du ikke ut av militæret, du blir bare testet noen ganger til, for å se om formen stiger eller daler

Lenke til kommentar

Nå har eg lest gjennom alle innleggå og eg har merka at ingen ska ta rena! ale ska jo te krikenes. Nå reise eg snart. 12 aug. ska inn i kavaleriet. någen andre så har har blitt innkalt te reina leir? någen så har vært der? eg har jo isje peiling på ka eg komme te, men eg håbe på det blir bra! Å kjøra tanks må ver heilt sjef. E det sånn at me i førstegangstjeneste må stå å se på eller får me og kjøra?

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan du få kjøre... Du må bare sørge for å bli vognfører.

Nok av kule ting du kan få gjort, om du er interressert. Bare ikke vær så interressert at du blir sett på som en "rævslikker", av befalet. Det kan fort gå imot deg da.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...