wûst Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 1. Er det mulig og få solgt en Xbox 360 Arcade med Halo 3 til EBgames? 2. Er EBgames og Gamestop den samme butikken? 3. Kjøper de spill til alle konsoller? (inkl. PS2) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 1. Er det mulig og få solgt en Xbox 360 Arcade med Halo 3 til EBgames?2. Er EBgames og Gamestop den samme butikken? 3. Kjøper de spill til alle konsoller? (inkl. PS2) 1. Om jeg forstår deg riktig, så skal du selge en 360 + et spill, om det er tilfellet; Ja. 2. Ja. 3. Ja. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Herlig, 360'n har RROD, vet du om jeg må fikse den før jeg selger den? Og vet du kanskje i tillegg hvor mye jeg får for PS2-spillene? (avhenger det av hvor gamle der er eller? ) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvor mye du får for PS2 spillene avhenger vel på alder, og hvor populære spillene er osv. Vet ikke om du må reparere 360n før du selger den, men det regner jeg med at du må gjøre. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Ok, da vet jeg det jeg trenger. Thanks. Lenke til kommentar
Smokin-Storm Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Slenger på et spørsmål til; kjøper de PS2-konsoll av deg? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ja, de kjøper PS2-konsoller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå