Arve Systad Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 TorgeirS: du har stygg avatar... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Vell det er Venomsorg som har den mest plagsomme avartaren her.. Jeg kunne vell ha puttet megselv i avartaren ,men siden jeg må resize det og alt sammen så gidder jeg ikke. Har "im stupid smileyen som jeg har mekket litt jeg" Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 kanskje jeg skal bytte til denne: http://www.home.no/ven/WTF2.JPG hva syntes dere? Så absolutt, jeg synes det liksom er mere deg. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Fikk endelig fiksa meg en Avatar Bilen min ehhhh... Men den kommer og går, serveren hjemme lever sitt egentlig liv etter powersupplyen har begynnt å piiiiipe... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Fikk endelig fiksa meg en Avatar Bilen min ehhhh... Men den kommer og går, serveren hjemme lever sitt egentlig liv etter powersupplyen har begynnt å piiiiipe... ja den avataren var jo fin........ Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Fikk endelig fiksa meg en Avatar Bilen min ehhhh... Men den kommer og går, serveren hjemme lever sitt egentlig liv etter powersupplyen har begynnt å piiiiipe... ja den avataren var jo fin........ Hadde du bare sett den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå