venomzorg Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 syntes vi alle skal begynne med ordenlig bilde i avataren så vi kan se hverandre når vi poster. så nå setter jeg et godt eksempel og håper dere gjør det samme. mvh Anders Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 ja du har jo så god avatar Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 hvorfor ikke være mer seriøst? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 syntes vi alle skal begynne med ordenlig bilde i avataren så vi kan se hverandre når vi poster. så nå setter jeg et godt eksempel og håper dere gjør det samme. mvh Anders faen at du har skifta avatar a? likte den forrige jeg. skift tilbake.... NÅ... JA NÅ JA! :evil: Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 ja du har jo så god avatardu skjønner vel at jeg tuller? :-? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 syntes vi alle skal begynne med ordenlig bilde i avataren så vi kan se hverandre når vi poster. så nå setter jeg et godt eksempel og håper dere gjør det samme. mvh Anders skitt at du har skifta avatar a? likte den forrige jeg. skift tilbake.... NÅ... JA NÅ JA! :evil: Jau den forrige var bra og, bytter tilbake når jeg blir lei denne (tar vel bare noen dager ) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 syntes vi alle skal begynne med ordenlig bilde i avataren så vi kan se hverandre når vi poster. så nå setter jeg et godt eksempel og håper dere gjør det samme. mvh Anders skitt at du har skifta avatar a? likte den forrige jeg. skift tilbake.... NÅ... JA NÅ JA! :evil: Jau den forrige var bra og, bytter tilbake når jeg blir lei denne (tar vel bare noen dager ) best for deg :wink: Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 best for deg :wink:jada pappa Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 best for deg :wink:jada pappa ja sønn. er meget skuffet over. Husarrest en måned, ingen telefoner, ingen jenter på rommet, IKKE NOE DATA, ingen lommepenger, JEG KUTTER LINJA NÅ neida sønn. det går nok bra skal du se :wink: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg syns bilde til ander leipslan var rått jeg Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg syns bilde til ander leipslan var rått jeg Han ser litt "skeiv" ut. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 han ser ut som en IDIOT/Jævla kul kis jeg gikk i klassen med for noen årsiden ... ) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 har skikkelig bilde i avataren min eg er faktisk meg, på et lan, overtrøtt, trøtt, varm(heit), og herlig(som alltid)... men på det bildet ser eg ekstra tøff ut Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 hvordan "upper" man ett bilde med url og sånn..?må man legge bildet på nettet(naturligvis?)hvordan..? hjelp! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Du får ikke 'uppet' det til hw.no. Hvis du ikke har webplass selv, må du skaffe deg eller få noen til å hoste bildet du vil ha. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 hvordan "upper" man ett bilde med url og sånn..?må man legge bildet på nettet(naturligvis?)hvordan..? hjelp! JA, det må du Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 har skikkelig bilde i avataren min eg er faktisk meg, på et lan, overtrøtt, trøtt, varm(heit), og herlig(som alltid)... men på det bildet ser eg ekstra tøff ut Haha! i just løøøv that picc ps: jeg kan laste opp avatar på min ftp hvis noen trenger Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 kanskje jeg skal bytte til denne: hva syntes dere? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 kanskje jeg skal bytte til denne: http://www.home.no/ven/WTF2.JPG hva syntes dere? Så absolutt, jeg synes det liksom er mere deg. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 syntes vi alle skal begynne med ordenlig bilde i avataren så vi kan se hverandre når vi poster. så nå setter jeg et godt eksempel og håper dere gjør det samme. mvh Anders ja velkommen etter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå