Betenkt Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) I Vistastartmenyen er det "linker" til Musikk og Bildemappen. Disse fungerer ikke hos meg lenger. 99% sikker på at det er fordi jeg slettet mappene de er til og la inn de fra min forrige Vista installasjon (reinstallerte). Slettet deretter de orginale bilde/musikk-mappene. Hvordan kan jeg linke til de nye el.? De nye mappene heter akkurat det samme. Endret 4. januar 2009 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du høyreklikker "Bilder", velger "Egenskaper", velger så "Plassering". Skriv så inn hvor bildene ligger. F.eks C:\Users\ditt navn\Pictures Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Høh, jammen.. trodde ikke det gikk jeg, så ut som feltet var sånn grått.. xP My bad, takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Hm. Det fungerer ikke. Selvom mappen heter musikk står det (når jeg går inn i mappen) at mappen heter Esso's musikk. Bilde-mqappen heter der Esso's musikk (1) Under egenskaper for mappene heter de Musikk og Bilder, men under deling står også de merkelige navnene. Ideer til årsaken el.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå