untouch4ble Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hei Tenker på å kjøpe meg et 2.1 anlegg til å ha på stua, skal brukes til stuepc'n min. Dette er kun midtlertidlig løsning, da jeg ikke prioriterer hjemmekino anlegg akkurat nå. Men skal ha det innen 1-2år. Krav: - Ikke for høye satelitter(skal inn i tvbenken,maks 20cm) - Egen ON/OFF knapp(Ikke nå hjul jeg vrir på) - Litt trøkk må det være - Ikke alt for dyrt. Har sett på disse? Forslag? Endret 4. januar 2009 av untouch4ble Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ikke noe å stusse på! Har Z-2300 selv og fikk nå på nyttårsaften for første gang anledning til å spille dem høyt.. Det var helt fantastisk hvor høyt og tydelig de spilte! Jeg har nå arkivert mine planer om å bytte dem ut med Dali/separat forsterker. Lenke til kommentar
Reppemarkus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei Ikke se på det noe mer, KJØP det. Du kommer ikke til og angre, sinsykt trykk til og være 2.1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Såpass ja, da må jeg kanskje hive ut en høvding for de da :!: De var billig på netshop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå