Virke Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) ... Endret 4. januar 2010 av KeeX Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hehe, klassisk situasjon at foreldre bare er masete, og du alltid får skylden. Jeg tror nok de bare er ute etter å hjelpe deg, selv om det ikke virker sånn. Jeg har vært igjennom akkuratt samme situasjon for 2 år siden, men jeg bare lot de bable i vei, også endte det med at de slutta etterhvert. Men det at du krangler med søstra de, det trodde jeg du var forbi? Bare drit i hva hu sier, og ikke bry deg om at hu skal krangle. Det med treninga syns jeg du skal bestemme helt selv, si at du ikke vil, og da bør de respektere det, er jo ditt valg åssen form du vil være i. Vil du trene på spenst, så kom med noen gode argumenter, og svar de voksent hvis de sier noe i mot Lykke til Lenke til kommentar
Virke Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Takker for kjapt svar! Fant ut at det er to "spenster" her i byen. Den "populære" er dyrere enn den andre så kanskje jeg og en kompis skal begynne der. Mye lettere å trene med noen du greier å være sammen med. Krangler ikke så mye 1 vs 1 med søstra mi, men hu er DRITFLINK til å blande seg når jeg diskuterer for eksempel trening med mamma. Da blir jeg litt sur. Endret 4. januar 2009 av KeeX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå