dan83 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Det finnes mange insekter med morsomt utsende, som disse to "karene" her Er litt usikker på om kanskje motivene er litt for midtstilt, hva mener dere!? Uansett, all kritikk er velkommen Endret 4. januar 2009 av dan83 Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Det finnes mange insekter med morsomt utsende, som disse to "karene" her Er litt usikker på om kanskje motivene er litt for midtstilt, hva mener dere!? Uansett, all kritikk er velkommen Bildene er for små, synes jeg. Som du sier er de midtstilte og jeg finner de lite spennende. Bakgrunnen er ganske rotete på bille-bildet. Tror nok jeg ville prøvd på andre vinkler. Ikke lett å spennende bilder av disse krypene, det vet jeg erfaring. Du får vente til våren kommer og gjøre et nytt forsøk Endret 4. januar 2009 av olar0701 Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 ja, kan være veldig vanskerlig Den fluen der var nesten mikroskopisk, visste ikke engang at det fantes slike fluer..hehe Må nok prøve meg på litt andre motiver til sommeren eventuelt, siden disse artene kun finnes i sør europa Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Bildene er for små til å vurdere skarphet skikkelig, og skarphet er alfa omega i makro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå